Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Wywiady:

Włosi tłumaczą, o co chodzi z Ferrari 296 GTB. "To nigdy nie miało być nowe Dino" Nowy szef Alfy Romeo w szczerym wywiadzie. Nie przeszedł tu z Peugeota dla robienia kariery Wypadek i co dalej? Odpowiedzialność kierowcy po śmiertelnym potrąceniu pieszego Wywiad-rzeka z Sobiesławem Zasadą. Polska legenda nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa Enrico Fumia w szczerym wywiadzie. Po latach współtwórca Multipli ujawnia prawdę o pracy dla Fiata w latach 90. Fabryka e-paliwa na końcu świata. Porsche zdradza mi plan ocalenia silników spalinowych Volkswagen T4 z najważniejszą misją w karierze. Polak ratuje nim ludzi w Ukrainie "Robiliśmy dobre, ale nudne auta". Szef designu Toyoty szczerze o starszych i przyszłych modelach marki Cyberpunk 2077: Auto Silverhanda to Porsche 911 Turbo. Rozmawialiśmy z twórcami "Polityka rabatowa jest prosta: zero rabatów". Wywiad z Grzegorzem Zalewskim, szefem marki Dacia na terytorium East Szef Lexusa na Europę ma jasną wizję. "Każdy krok w stronę elektryfikacji musi być pozytywny" Setki zawodników wybierają Fabię. Wiemy, dlaczego Škoda jest rajdowym hitem

Popularne w tym tygodniu:

Wywiad: Właściciel Alpiny wyjaśnia, dlaczego zgodził się sprzedać swoją markę i co dalej się z nią stanie