Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Najgorsze silniki Diesla, których nie polecamy w samochodach używanych Ograniczenia prędkości na polskich drogach - czy na pewno je znasz? Ocena wyglądu świec zapłonowych [część 1] Najbardziej awaryjne auta o przebiegu 100-150 tys. km Przygotowanie auta do podróży - samochodem na wakacje [cz.1] Typowe usterki instalacji LPG [poradnik] Rozstanie z gaźnikiem - ewolucja zasilania silników (cz. 1) Za mała mgła – mandat. Zasady korzystania ze świateł przeciwmgłowych Porównanie wideorejestratorów za ok. 800 zł z tylną kamerą. Który zestaw lepszy? Czy warto kupić używany samochód z instalacją gazową? Test letnich opon ADAC 2020. Droższe nie zawsze znaczy lepsze Czy warto kupić kilkuletnie, nieużywane opony?

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują?