Zender Alfa Romeo 4C (2015) - jeszcze szybciej

Alfa Romeo 4C przebojem wdarła się na rynek samochodów sportowych. Jej niska masa i sztywna konstrukcja zapewniły małej włoszce sporą rzeszę fanów na całym świecie. Tuner Zender uznał jednak, że 4C mogłaby być jeszcze szybsza.

Obraz
Mariusz Zmysłowski

Alfa Romeo 4C już w wersji standardowej jest bardzo zadowalającym autem sportowym. Sama kompozytowa konstrukcja tego auta waży 65 kg. Całe auto na sucho osiąga masę 895 kg w wersji przeznaczonej na Europę. Za napędzanie tej kompozytowej wydmuszki odpowiada 1,75-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy. Rozwija on 240 KM i 350 Nm, co pozwala osiągnąć 100 km/h w 4,5 s.

Dla głodnych większych wrażeń Zender przygotował swoją wersję. 4C po tuningu oferuje 34 KM więcej przy masie niższej o 15 kg. To pozwoliło urwać z czasu przyspieszenia do 100 km/h 0,2 s.

Zender Italia - 4C

Wisienką na torcie jest agresywny pakiet aerodynamiczny. Według tunera nie tylko poprawia on docisk auta, ale także kieruje więcej powietrza do silnika i układu chłodzenia.

Zender wprowadził subtelne zmiany także wewnątrz. Fotele kryje alkantara z czerwonym przeszyciem. Znajdziemy tu także czarną skórę.

Włoskie auta łatwo skrzywdzić. Są one bardzo dopracowane pod względem stylistyki. Jednak projekty takie, jak ten przedstawiony przez Zendera chętnie oglądalibyśmy częściej. Na szczególną pochwałę zasługuje modyfikacja pasa tylnego. Dyfuzor i duże końcówki układu wydechowego wyglądają jak fabryczny dodatek Alfy Romeo.

Zender Alfa Romeo 4C (2015) - galeria zdjęć

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/38] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów