WAŻNE
TERAZ

Rosyjskie drony naruszyły przestrzeń powietrzną Polski

Wyścig na Nordschleife Nissanem GT-R (gracz vs kierowca)

Gran Turismo szczyci się doskonale odwzorowanym torem Nurburgring Nordschleife. Równie dobrze odwzorowano czas przejazdu Północnej Pętli. Jednak czy gracz w świecie wirtualnym jest w stanie pokonać okrążenie szybciej, niż doświadczony kierowca w prawdziwym aucie? Tak. Ale co będzie, gdy gracz znajdzie się w prawdziwym samochodzie na prawdziwym torze?

Obraz
Marcin Łobodziński

Gran Turismo szczyci się doskonale odwzorowanym torem Nurburgring Nordschleife. Równie dobrze odwzorowano czas przejazdu Północnej Pętli. Jednak czy gracz w świecie wirtualnym jest w stanie pokonać okrążenie szybciej, niż doświadczony kierowca w prawdziwym aucie? Tak. Ale co będzie, gdy gracz znajdzie się w prawdziwym samochodzie na prawdziwym torze?

Porównanie jazdy samochodem w rzeczywistości z jazdą wirtualną to temat zawsze poruszany podczas rozmów o grze Gran Turismo, uważanej za jeden z najlepszych symulatorów, przy których przeciętny gracz nie wyrwie sobie z głowy wszystkich włosów. Jednak każdy wie, ze jazda wirtualna to zupełnie inna bajka niż jazda w świecie rzeczywistym. Głównym i wydaje się, nie do rozwiązania problemem jest brak przeciążeń w grze. Twórcy programu Motorvision poradzili sobie z tym.

Aby zaaplikować odpowiednią dawkę przeciążeń graczowi, Jana Gottschall (gracz z niemieckiej ligi) została posadzona obok niezwykle doświadczonego Patricka Simona w Nissanie GT-R. Wyścig rozpoczął się w tym samym czasie, a na obu kierowców działały identyczne przeciążenia. Stawka była wysoka, a jaki wynik? Sami zobaczcie. Miłej zabawy

Nordschleife 3 - Teil 1

Źródło: Motorvision

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej