Wybraliście najlepszy samochód segmentu E! Przedstawiamy zwycięzców [cz.6]

Przez kilka tygodni prowadziliśmy wielkie starcie w segmencie E. Po drodze wielu mocnych graczy odpadło. Nawet Audi A6 i Mercedes Klasy E które były jednym z, mogłoby się wydawać, pewnych finalistów, skreśliliście już we wstępnej fazie. W końcu przyszedł czas na finał. Tu zmierzyli się ze sobą: BMW Serii 5, Lexus GS, Maserati Ghibli i Volvo S90. Walka była zacięta i do samego końca czołowa trójka wymieniała się miejscami na podium. Ostatecznie różnice nie były duże. Czołówka zdecydowanie zostawiła za sobą jedynie Lexusa GS. Który model z segmentu E wybraliście najlepszym w swojej klasie? Tego dowiecie się z tej galerii. Zachęcam Was też do zaproponowania nowego pucharu w komentarzach.

Obraz
Mariusz Zmysłowski
[h2]Miejsce 3.: Maserati Ghibli[/h2]
[h2]Miejsce 3.: Maserati Ghibli[/h2]

Włoska maszyna przypadła Wam do gustu na tyle mocno, że dotarła aż na podium. Przypomnijmy, że wcześniej zmierzyła się ona z Jaguarem XF. W finale Maserati Ghibli zdobyło 30,79 proc. głosów, co oznacza, że zagłosowało na nią 675 osób.

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
[h2]Miejsce 2.: BMW Serii 5[/h2]
[h2]Miejsce 2.: BMW Serii 5[/h2]

O włos od zwycięstwa było BMW. Seria 5, która jest już właściwie klasyką gatunku zdobyła 31,16 proc. głosów. Za najlepszy samochód w segmencie E uznało ją 683 z Was.

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
[h2]Miejsce 1.: Volvo S90[/h2]
[h2]Miejsce 1.: Volvo S90[/h2]

Volvo S90 zostało rozlosowane w pierwszej parze. Do walki stanęło wtedy z Mercedesem Klasy E. Nie była to pewna wygrana - niemieckiej maszynie niewiele zabrakło, by odebrać Volvo bilet do finału. Jak się okazało, dobrze, że S90 przeszło dalej, bo ostatecznie zostało wybrane przez Was najlepszym samochodem segmentu E! Czy powinno to dziwić? Volvo nie miało co prawda łatwo, bo w walce o pierwsze miejsce starało się ze starym wyjadaczem w postaci BMW Serii 5, jednak szwedzka maszyna już od momentu swojej premiery była bardzo chwalona. Dobre przyjęcie tego samochodu mogło wskazywać już wcześniej, że jest to potencjalny numer jeden tego plebiscytu. Gratulujemy Volvo uzyskania 32,44 proc. (711) głosów i zwycięstwa nad pozostałymi konkurentami.

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km