Wnętrze Audi R8 zmodyfikowane przez Neidfactor

W Europie nie brakuje specjalistów od modyfikacji samochodowych wnętrz. Wystarczy wspomnieć chociażby bułgarską firmę Vilner, czy polską dumę w postaci Carlex Design. Za Odrą natomiast znajdziemy Neidfactora, który tworzy mniej spektakularne, ale bardziej wysmakowane dzieła niż wspomniana dwójka.

Obraz
Aleksander Ruciński

Prezentowany projekt jest tego najlepszym przykładem. To nowoczesna, sportowa kabina Audi R8 V10, która z uwagi na niewielkie wymiary i ascetyczny styl nie daje imponującego pola do modyfikacji. Specjaliści z Neidfaktor postanowili to wykorzystać, podkreślając prostotę wnętrza superauta z Ingolstadt w nienachalny sposób.

Obraz

W przeciwieństwie do większości podobnych dzieł, Niemcy zamiast krwistej czerwieni, czy jaskrawej żółci postawili na stonowane, niebieskie barwy. Teraz to one grają główną rolę w kabinie R8, doskonale współgrając ze standardową czernią, typową dla wnętrza tego Coupé. Choć projekt na pierwszy rzut oka wydaje się prosty i mało zróżnicowany, rzut oka na detale utwierdza w przekonaniu, że dzieje się tu całkiem sporo.

Klasyczna skóra przeplata się z pikowaną alkantarą pokrywającą część foteli i boczki drzwi. Dopełnienie stanowią delikatne, niebieskie wstawki na osłonie zegarów, gałce zmiany biegów, czy kierownicy. Gdzieniegdzie w oczy rzuca się niewyeksponowane włókno węglowe, którego dyskrecja stanowi miłą odmianę od wielu tuningowych projektów, w których 90% kabiny stanowi "carbon".

Obraz

Całość stanowi ciekawą i wysmakowaną propozycję dla znudzonych standardowym wnętrzem R8, a niechętnych zbyt radykalnym zmianom. Większość podobnych firm stawia na spektakularny i kontrowersyjny efekt, aby pokazać jak bardzo może zmienić się samochodowe wnętrze. Neidfaktor natomiast wyciąga z samochodowych kabin to co najlepsze, podkreślając ich charakter bez cienia przesady. Z pewnością niejeden właściciel R8 (i nie tylko) chętnie widziałby takie wykończenie w swoim aucie.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/18] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów