Volkswagen Scirocco po kuracji u HS Motorsport

Trzeba przyznać, że jeśli chodzi o tuning, wokół Scirocco ciągle coś się dzieje. I chyba słusznie, bo auto jest na prawdę godne uwagi. Po raz kolejny niemieckim coupe zajął się rodowity tuner HS Motorsport i nadał mu ksywkę Remis.

Obraz
Szymon Chołys

Trzeba przyznać, że jeśli chodzi o tuning, wokół Scirocco ciągle coś się dzieje. I chyba słusznie, bo auto jest na prawdę godne uwagi. Po raz kolejny niemieckim coupe zajął się rodowity tuner HS Motorsport i nadał mu ksywkę Remis.

Chłopcy z Monachium zaczęli od podkręcenia standardowego 2-litrowego TSI. Ulepszono między innymi układ dolotowy i wydechowy, w tym spełniający unijne normy ekologiczne katalizator oraz tłumiki. Teraz silnik zamiast fabrycznych 200 KM posiada aż 290 kucyków. Na tym jednak zabawa się nie kończy. Tuner przewiduje 320-konny pakiet dla klientów o jeszcze większych sportowych wymaganiach. Hamowaniem zajmą się jednoczęściowe tarcze i zaciski Brembo.

Body kit składa się z karbonowych zderzaków i progów bocznych. Wzrok oczywiście przyciągają czarne matowe felgi 245/30 ZR20 na oponach Vredestein.

W środku znajdziemy podgrzewane fotele Recaro Sportster CS, obszyte czarną skórą z wyszytym  białym logo Remis.

  • Obraz
  • VW Scirocco Remis HS Motorsport
  • VW Scirocco Remis HS Motorsport
  • VW Scirocco Remis HS Motorsport
  • VW Scirocco Remis HS Motorsport
  • VW Scirocco Remis HS Motorsport
  • VW Scirocco Remis HS Motorsport
  • VW Scirocco Remis HS Motorsport
  • VW Scirocco Remis HS Motorsport
  • VW Scirocco Remis HS Motorsport
  • VW Scirocco Remis HS Motorsport
  • VW Scirocco Remis HS Motorsport
  • VW Scirocco Remis HS Motorsport
[1/13] Źródło zdjęć: |

Źródło: worldcarfans

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy