WAŻNE
TERAZ

Zamknięte lotnisko w Lublinie. "Nieplanowana aktywność wojskowa"

Volkswagen Golf VII - polski cennik

Wczoraj rozpoczęła się oficjalna przedsprzedaż nowego Volkswagena Golfa w naszym kraju. Siódma generacja auta jest już dostępna w salonach i co ciekawe, auto jest tańsze od swojego poprzednika. Ile trzeba zapłacić za nowy niemiecki kompakt?

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Wczoraj rozpoczęła się oficjalna przedsprzedaż nowego Volkswagena Golfa w naszym kraju. Siódma generacja auta jest już dostępna w salonach i co ciekawe, auto jest tańsze od swojego poprzednika. Ile trzeba zapłacić za nowy niemiecki kompakt?

Podobnie jak poprzednik, nowy Golf dostępny jest w trzech liniach wyposażenia Trendline, Comfortline oraz topowa Highline. Do elementów wyposażenia podstawowego można zaliczyć siedem poduszek powietrznych, system kontroli stabilności, radio z 5-calowym ekranem dotykowym, klimatyzację Climatic, elektryczny hamulec postojowy czy system start&stop.

Za podstawowego Golfa Trendline z benzynowym silnikiem 1,2 TSI o mocy 85 KM trzeba w polskich salonach zapłacić 59 990 zł, czyli o 1000 zł mniej w porównaniu do poprzedniej generacji. W przypadku wersji pięciodrzwiowej, Volkswagen życzy sobie 1180 zł dopłaty. Lista dodatków jest dość długa, jednak ceny nie wydają się aż tak wysokie.

VW Golf VII
VW Golf VII

Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne kosztują 700 zł, panoramiczny szklany dach 3670 zł, aktywny tempomat z Front Assist 1970 zł, kamera cofania 900 zł, a złącze multimedialne 250 zł. Niestety nawigacja Discover Pro to już wydatek rzędu 8060 zł.

Podstawowy silnik 1,2 TSI nie jest dostępny z siedmiostopniową przekładnią DSG. Pojawia się ona w jego mocniejszej wersji produkującej 105 KM oraz w pozostałych jednostkach, czyli 1,4 TSI 122 KM i 140 KM, a także turbodieslach 1,6 TDI 105 KM i 2,0 TDI 150 KM. Silniki wysokoprężne zaczynają się od 74 090 zł, a każda jednostka poza 1,2 TSI i 1,6 TDI dostępna jest wyłącznie w wersjach wyposażenia Comfortline lub Highline.

Żeby stać się właścicielem topowego turbodiesla 2,0 TDI 150 KM, nawet z sześciobiegową manualną skrzynią, trzeba zapłacić już 91 490 zł za wersję Highline. Skrzynia DSG wymaga 7900 zł dopłaty.

  • VW Golf VII
  • VW Golf VII
  • VW Golf VII
[1/3] VW Golf VII Źródło zdjęć: |

Źródło: Volkswagen

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił