VW Golf VII na wyprzedaży. Ceny są nad wyraz atrakcyjne

Volkswagen wyprzedaje ostatnie sztuki Golfa VII wyprodukowanego jeszcze w 2020 roku. Cennik wygląda bardzo atrakcyjnie i już może nie być lepszej okazji do zakupu tego modelu. Dobrze wyposażony kompakt można kupić za ok. 70 tys. zł.

Golf VII wciąż jest dostępny w sprzedaży. Ceny są bardzo dobre.Golf VII wciąż jest dostępny w sprzedaży. Ceny są bardzo dobre.
Źródło zdjęć: © fot. Konrad Skura
Marcin Łobodziński

To prawdopodobnie ostatni cennik Golfa VII zamieszczony na oficjalnej stronie importera. Otwiera go kwota 56 490 zł. Cena ta dotyczy modelu z silnikiem 1.0 TSI o mocy 115 KM i wersji wyposażenia Trendline. Choć takiego auta raczej już fizycznie nie da się kupić, to wyższe specyfikacje silnikowe i wyposażeniowe wyglądają równie dobrze, a są dostępne u dealerów.

Przykładowo wersja Trendline z jednostką 1.5 TSI o mocy 130 KM (optymalny napęd do kompaktu) kosztuje od 62 990 zł. Wersja 150-konna startuje od 71 490 zł. Za diesla 1.6 TDI o mocy 115 KM zapłacicie minimum 69 990 zł, a 2-litrowy wariant o mocy 150 KM kosztuje od 85 990 zł.

Warto jednak wiedzieć, że są to ceny minimalne za auta bez wyposażenia dodatkowego. Dealerzy mają wyłącznie gotowe, skonfigurowane już samochody na sprzedaż i nie przyjmują zamówień do produkcji. Jednak różnice pomiędzy ceną bazową a realną nie są duże – do kilku tys. zł. Auta nie są przesadnie doposażone.

Ceny minimalne (katalogowe) poszczególnych wersji VW Golfa VII (2020):

  • 1.0 TSI (115 KM) 6MT – Trendline od 56 490 zł
  • 1.5 TSI BlueMotion (130 KM) 6MT – Trendline od 62 990 zł
  • 1.5 TSI ACT (150 KM) 6MT – Comfortline od 71 490 zł
  • 1.5 TSI ACT (150 KM) 7DSG – Comfortline od 80 690 zł
  • 1.6 TDI (115 KM) 5MT – Trendline od 69 990 zł
  • 2.0 TDI (150 KM) 6MT – Comfortline od 85 990 zł
  • 2.0 TDI (150 KM) 7DSG – Highline od 98 790 zł

Cztery poziomy wyposażenia

VW Golf VII jest dostępny w czterech wersjach wyposażenia:

  • Trendline – ze wszystkim co potrzebne do wygodnego użytkowania (m.in. elektryczne szyby, lusterka, klimatyzacja, radio z 6,5-calowym ekranem i atrakcyjne pakiety wyposażenia dodatkowego).
  • Comfortline – półka wyżej, dla bardziej wymagających (m.in. automatyczna klimatyzacja dwustrefowa, wielofunkcyjna skórzana kierownica, kolorowy komputer pokładowy, adaptacyjny tempomat).
  • Highline – bogate wyposażenie i lepsze wykończenie samochodu (m.in. sportowe fotele, oświetlenie nastrojowe, funkcja Car-Net Security & Service, automatyczne światła i wycieraczki, opcja z pakietem stylizacyjnym R-Line, więcej zaawansowanych technicznie opcji).
  • IQDrive – wersja z bogatym zestawem systemów wspomagających kierowcę podczas jazdy.

Inne wersje Golfa VII (2020)

Volkswagen Polska nie przyjmuje zamówień na żadną wersję Golfa VII, ale to nie oznacza, że wszystkie są tak tanie jak hatchback. Przykładowo Golf Variant w analogicznej wersji silnikowej i wyposażenia kosztuje o 14 900 zł więcej niż hatchback.

Dostępne są także specyfikacji Alltrack, GTI oraz R, a także Sportsvan. Poniżej ceny pozostałych odmian Golfa z roku produkcji 2020.

  • Golf Alltrack 2.0 TDI 4MOTION (184 KM) 7DSG – od 130 790 zł
  • Golf GTI Performance (245 KM) 7DSG – od 119 990 zł
  • Golf GTI TCR (290 KM) 7DSG – od 144 690 zł
  • Golf R 4MOTION (300 KM) 7DSG – od 152 490 zł
  • Golf Variant R 4MOTION (300 KM) 7DSG - od 167 190 zł
  • e-Golf (136 KM) – od 141 890 zł

Ceny minimalne (katalogowe) poszczególnych wersji VW Golfa Sportsvana (2020):

  • 1.0TSI (115 KM) 6MT – Trendline od 72 290 zł
  • 1.5 TSI BlueMotion (130 KM) 6MT – Trendline od 78 790 zł
  • 1.5 TSI ACT (150 KM) 7DSG – Comfortline od 97 290 zł
  • 1.6 TDI (115 KM) 5MT – Trendline od 85 790 zł
  • 2.0 TDI (150 KM) 6MT – Comfortline od 118 490 zł
  • 2.0 TDI (150 KM) 7DSG – Highline od 98 790 zł

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej