Volkswagen Golf GTE Variant przyłapany bez kamuflażu

Użytkownik forum vwvortex.com spotkał w okolicach lotniska w San Francisco Volkswagena Golfa GTE Variant. Auto było pozbawione kamuflażu.

Obraz
Źródło zdjęć: © fot. vwvortex.com
Mariusz Zmysłowski

Nie dziwi fakt, że Volkswagen nie próbował ukryć wyglądu hybrydowego Golfa. Wersja hatchback została bowiem zaprezentowana już na początku tego roku. Wcześniej jednak niemiecki producent nie wspominał, że planuje stworzyć odmianę kombi.

Auto zostanie wyposażone w hybrydowy napęd składający się z 4-cylindrowego silnika 1,4 TSI oraz motoru elektrycznego. Zestaw będzie rozwijał łącznie 204 KM i 350 Nm. Parametry te pozwolą rozpędzić rodzinną hybrydę do 100 km/h w 7,6 s. Prędkość maksymalna wyniesie 222 km/h.

Jak większość hybryd Golf GTE Variant będzie bardzo oszczędny (przynajmniej tak wynika z danych katalogowych). Teoretycznie niemiecki kompakt w oszczędnej wersji ma zużywać jedynie 1,8 l benzyny na 100 km i emitować przy tym 35 g CO2 na km.

Wybrane dla Ciebie

Nowe prawo UE. Bruksela chce zmian w samochodach
Nowe prawo UE. Bruksela chce zmian w samochodach
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają