Volkswagen Amarok Canyon – pomarańczowy szpaner

Seryjna wersja Volkswagena Amaroka w odmianie Canyon zadebiutowała na targach samochodów użytkowych w Hanowerze.

Obraz
Wojciech Kaczałek

Volkswagen zaprezentował prototyp Amaroka Canyon w marcu, na salonie samochodowym w Genewie. Pojazd przypadł do gustu widzom i trafi do sprzedaży. Model produkcyjny został pokazany na IAA Hanower 2012.

Canyon bazuje na odmianie Trendline (plasującej się pomiędzy Basic a Highline), dostępnej tylko w nadwoziu z podwójną kabiną. Grupą docelową mają być m.in. fani sportów ekstremalnych, w tym freestyle'u kajakowego. Volkswagen starał się, żeby specjalny Amarok nie wyglądał jak zwykły wół roboczy.

Pick-up rzuca się w oczy przede wszystkim z powodu pomarańczowego lakieru Copper Orange. Poza nim będą dostępne jeszcze inne barwy: srebrna (Reflex Silver), szara (Natural Grey) i beżowa (Sand Beige). Niemiecki producent promuje jednak miedziany kolor, ponieważ jest najbardziej atrakcyjny i przykuwający uwagę.

Z pomarańczową karoserią kontrastują czarne dodatki, w tym wnęki błotników, dodatkowe progi, tylny zderzak, orurowanie paki i osłona przestrzeni ładunkowej. Przyciemnione zostały też tylne lampy.

Volkswagen Amarok Canyon został wyposażony w 17-calowe felgi o nazwie Roca z oponami w rozmiarze 245/70. W opcji dostępne będą obręcze o rozmiar większe. Dodatkowym wyposażeniem będą również cztery reflektory montowane na dachu. W środku znajdziemy biało-szarą tapicerkę. Obręcze wokół nawiewów i przeszycia są pomarańczowe.

Volkswagen Amarok Canyon będzie dostępny z silnikami 2,0 TDI i BiTDI o mocach odpowiednio 122 i 180 KM, a także napędem 4MOTION. Dodatkowo będzie można zamówić blokadę tylnej osi.

Samochód trafi do sprzedaży w Europie na początku 2013 r.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/14] Źródło zdjęć: |

Źródło: CarscoopAutoblog

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów