Vaughn Gittin Jr. & Ford Mustang RTR

Vaughn Gittin Jr., już kiedyś o tym Panu pisałem. Dzisiaj ponownie gości na naszych łamach i znów będzie pokazywał jak porządnie strzelić "boka". Krótki, acz bardzo urodziwy filmik promujący legendę amerykańskiej motoryzacji. W nowej limitowanej wersji.

Obraz
Michal Grygier

Vaughn Gittin Jr., już kiedyś o tym Panu pisałem. Dzisiaj ponownie gości na naszych łamach i znów będzie pokazywał jak porządnie strzelić "boka". Krótki, acz bardzo urodziwy filmik promujący legendę amerykańskiej motoryzacji. W nowej limitowanej wersji.

Ford poprosił Vaughn'a, asa Formula Drift, aby ten pomógł przy projektowaniu specjalnej wersji Mustanga. Pakiet stworzony przez driftera nosi nazwę RTR. Pod maską znajduje się 5-litrowa jednostka V8 z wersji GT. Lista modyfikacji jest spora. Wszystko zaczyna się od zawieszenia, gdzie trafiły nowe sprężyny oraz amortyzatory. Auto jest dzięki temu bliżej asfaltu, co pozytywnie wpływa na prowadzenie się auta w zakrętach. Jeżeli zawieszenie, to również koła - nowe 19 calowe RTR z oponami Falken FK452.

W komorze silnika jest tylko jedna wielka zmiana. Mianowicie zamontowano filtr powietrza K&N. Do tego zmiana w ECU silnika, co zaowocowało skromnym 9 konnym wzmocnieniem. W sumie ten Mustang dysponuje stadkiem 421 KM. Wystarczy?

Sporo zmian znajdziemy z zewnątrz. Nadwozie otrzymało nowy bodykit. Przedni zderzak, aluminiowy spojler plus liczne, nowe wzory graficzne. Mnie strona wizualna bardzo się podoba. Naprawdę trzeba się napocić, aby zepsuć nowego Mustanga.

Ile trzeba zapłacić za pakiet RTR? Dokładnie $7,895 dolarów. Jeżeli przedkładasz wersję z silnikiem V6, nic straconego. Ford niebawem przedstawi ten pakiet również dla słabszego rumaka. Zainteresowany? Odsyłam na stronę MustangRTR.com po więcej szczegółów.

A do tego wszystkiego, jak już wspominałem we wstępie - krótkie video promocyjne z Vaughn'em za kierownicą.

Źródło: Autoblog

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Polskie drogi 20 lat temu. Podróż po kraju była koszmarem
Polskie drogi 20 lat temu. Podróż po kraju była koszmarem
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił