Toyota Yaris Classic tylko na polski rynek. Ceny auta są bardzo atrakcyjne

W tym roku Toyota Yaris trzeciej generacji zakończy swój rynkowy żywot, by ustąpić następcy. Już teraz importer na Polskę przygotował Yarisa Classic, ponieważ będzie on oferowany na naszym rynku równolegle z nowym yarisem. Pojawił się cennik na rok 2020. Auto jest robione specjalnie dla nas.

Toyota Yaris w wersji po liftingu zadebiutowała w 2017 rokuToyota Yaris w wersji po liftingu zadebiutowała w 2017 roku
Źródło zdjęć: © Fot. Mariusz Zmysłowski
Marcin Łobodziński

Toyota Yaris Classic to nic innego jak znany nam od 2011 roku model, który produkowany na nasz rynek będzie dostępny do końca 2020 roku. Sprzedawany równolegle z modelem nowej generacji ma być produkowany do końca kwietnia tego roku, więc nawet teraz można go jeszcze konfigurować i zamawiać do produkcji. Importer zapewnia, że aut będzie tyle, że dla wszystkich zainteresowanych wystarczy.

Co ciekawe, ostatni rok sprzedaży zaczyna z wysokiej pozycji. Według danych opublikowanych przez Samar w 2020 roku do końca lutego zarejestrowano 1980 egzemplarzy na osoby prywatne, a tylko luty zamknął się wynikiem 739 sztuk. Zarówno w rankingu rocznym jak i miesięcznym Yaris jest liderem tegorocznej sprzedaży.

Auto w wydaniu Classic jest obecnie oferowane w czterech wariantach napędu i w naprawdę atrakcyjnych względem konkurencji cenach. Szczególnie dobrze w cenniku wygląda wersja 111-konna.

Ceny minimalne (katalogowe) wersji silnikowych:

Silniki benzynowe:

  • 1.0 VVT-i (72 KM) 5MT - Active od 48 000 zł
  • 1.5 Dual VVT-i (111 KM) 6MT - Active od 51 000 zł
  • 1.5 Dual VVT-i (111 KM) AT - Premium od 58 000 zł

Hybryda:

  • 1.5 Hybrid (100 KM) e-CVT - Active od 69 900 zł

Warto zwrócić uwagę na fakt, że wersja 1.5 jest jedną z najlepszych propozycji na rynku, biorąc pod uwagę stosunek ceny do mocy silnika. Już w specyfikacji Active auto jest wyposażone w klimatyzację. Przekładnia automatyczna to bezstopniowy automat. Realna dopłata za nią - w tej samej wersji wyposażenia - to tylko 5000 zł.

Wersje wyposażenia Toyoty Yaris Classic

Samochód jest oferowany w trzech dość mocno różniących się między sobą specyfikacjach: Active, Premium i Selection. Wersja z silnikiem 1.5 i automatem nie jest oferowana w bazowej odmianie Active, natomiast podstawowa wersja silnikowa 1.0 nie jest oferowana w specyfikacji Selection.

  • Active - podstawowa wersja samochodu z wyposażeniem gwarantującym wygodną eksploatację na co dzień, zawierającym m.in. elektrycznie sterowane szyby i lusterka, klimatyzację manualną, radio, bluetooth, klamki i lusterka lakierowane w kolorze nadwozia. Wersja hybrydowa ma zamiast klimatyzacji manualnej automatyczną i to dwustrefową. Standardem hybrydy są też reflektory projektorowe i wydłużona do 5 lat gwarancja na układ napędowy.
  • Premium - bogata wersja z wyposażeniem znacząco uzupełniającym to, które jest standardem w Active. Zawiera m.in. podgrzewane lusterka zewnętrzne, kierownicę obszytą skórą, miękkie materiały wnętrza, kolorowy wyświetlacz komputera, ogranicznik prędkości, układ rozpoznawania znaków drogowych, system multimedialny z 7-calowym ekranem.
  • Selection - najbogatsza specyfikacja wyposażenia odróżniająca się elementami stylistycznymi i z czarnym dachem. Wyposażenie obejmuje m.in. elektrycznie regulowane szyby tylne, kamerę cofania, klimatyzację automatyczną dwustrefową, chłodzony schowek, światła przeciwmgielne i diodowe do jazdy dziennej, reflektory projektorowe, aluminiowe 16-calowe felgi.

Wybrane dla Ciebie

Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić