Toyota Avensis trzeciej generacji - cała ona

Na targach samochodowych w Paryżu zadebiutowała trzecia generacja Toyoty Avensis. Flagowy model japońskiego producenta trafi do europejskich salonów dealerskich już w styczniu przyszłego roku i będzie oferowana w dwóch wersjach nadwozia: sedan i station-wagon (popularne kombi).

Obraz
Mateusz Gajewski

Samochód choć był projektowany w Europie, to czerpie sporo z dorobku designerskiego Lexusów ostatnich lat. I choć samochód jest zdecydowanie mniej nudny niż jego poprzednik, to raczej nie zdobędzie zbyt wielu nagród w konkursach piękności.

Na targach samochodowych w Paryżu zadebiutowała trzecia generacja Toyoty Avensis. Flagowy model japońskiego producenta trafi do europejskich salonów dealerskich już w styczniu przyszłego roku i będzie oferowana w dwóch wersjach nadwozia: sedan i station-wagon (popularne kombi).

Samochód choć był projektowany w Europie, to czerpie sporo z dorobku designerskiego Lexusów ostatnich lat. I choć samochód jest zdecydowanie mniej nudny niż jego poprzednik, to raczej nie zdobędzie zbyt wielu nagród w konkursach piękności.

Wewnątrz auto raczej mało się zmieniło, gdyż Toyota postawiła głównie na rozwijanie tego, co już znamy. Deska rozdzielcza została zrobiona z materiałów, które w mniemaniu producenta są premium, z górnej półki (do wyboru mamy kilka rodzai wykończenia).

Klienci żądający luksusu i nowatorskich rozwiązań będą mogli dodatkowo wyposażyć swój pojazd w automatyczną, dwustrefową klimatyzację, automatyczne przednie lampy, tempomat, nawigację satelitarną z dotykowym panelem, panoramiczny, szklany dach (w przypadku wersji SW), oraz 11-głośnikowy zestaw audio z dyskiem twardym o pojemności 10GB.

Każdy model w standardzie będzie wyposażony w 7 poduszek powietrznych, w skład których wejdzie AirBag chroniący kolana kierowcy.

Gdy auto trafi do sprzedaży to klienci będa mogli zdecydować się na jeden z 5 dostępnych silników, w skład których wejdzie całkiem nowa jednostka benzynowa o pojemności 1,8 litra i mocy 147KM. Będzie ona oferowana z 6-biegową, manualną skrzynią, lub ze skrzynią Multidrive S CVT, która funkcjonuje jako 7-biegowa przekładnia automatyczna.[block position="inside"]10541[/block]

Źródło: carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów