Test: Kawasaki KFX450R

Japoński koncern - Kawasaki odgrywa ważną rolę na rynku maszyn klasy ATV. Na początku roku 2008 zaprezenotwano model KFX450R, który stał się ważnym punktem, jeśli chodzi o maszyny z pojemnością 450 cm3. Rok 2009 to kontynuacja sukcesu modelu, w którym zmieniono... jedynie kolory.

Obraz
Damian Zarzycki

Japoński koncern - Kawasaki odgrywa ważną rolę na rynku maszyn klasy ATV. Na początku roku 2008 zaprezenotwano model KFX450R, który stał się ważnym punktem, jeśli chodzi o maszyny z pojemnością 450 cm3. Rok 2009 to kontynuacja sukcesu modelu, w którym zmieniono... jedynie kolory.

Motocykl napędzany jest chłodzonym płynem silnikiem o pojemności 449 cm3. Posiada elektryczny starter oraz pięciobiegową skrzynię z łatwym w obsłudze biegiem wstecznym. W porównaniu do modelów Yamahy, które są dużo bardziej wymagające, Kawasaki oferuje KFX szerokiej masie klientów. Dzieje się tak za sprawą zastosowanej technologii, wygodnej pozycji, czy też atrakcyjnej ceny.

Systemy motocykla zostały tak zaprojektowane, by utrzymywać równowagę podczas jazdy off-road. Jest pewien problem z utrzymywaniem idealnie prostej linii jazdy przez to, lecz dla wielu fanów poruszających się po bezdrożach to nie jest poważna wada. Elektroniczne systemy takie jak start, czy DOHC zapewniają frajdę nawet laikom. Kawasaki modelem KFX450R próbuje zdobyć nowych klientów, którzy nie mieli wcześniej styczności z ATV.

Model jest na tyle udany zdaniem japońskiego koncernu, iż nie trzeba było wprowadzać innowacji, więc w roku 2009 model zmieni się tylko pod względem kolorystyki.

Obraz
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.