"Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich" – wystartowała nowa kampania ŠKODY

Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Elementem kampanii jest spot wideo, dostępny pod LINKIEM.

ŠKODAŠKODA
Źródło zdjęć: © materiały partnera

ŠKODA od wielu lat realizuje projekty mające na celu zapewnienie najwyższych standardów bezpiecznego podróżowania. Najnowsze systemy wspomagania stosowane w aktualnych modelach marki czynią je jednymi z najbezpieczniejszych pojazdów w swoich segmentach. Dowodzi to, że bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu jest dla ŠKODY najwyższym priorytetem.

- W ŠKODZIE wsłuchujemy się w potrzeby klientów. Projektując nasze samochody, zawsze myślimy o człowieku, który zasiądzie za ich kierownicą. Myślimy o czekającej na niego w domu rodzinie i o wszystkich uczestnikach ruchu, których spotka na drodze. Naszym najwyższym priorytetem jest bezpieczeństwo. Dlatego nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, które wykorzystujemy w naszych modelach. ŠKODA to nie tylko marka. To nowoczesne technologie: kamery, sensory, radary czy inteligentne oprogramowanie. ŠKODA to wszystko, co ważne. – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska.

Wyznawane przez markę wartości prezentuje najnowszy spot wideo. Film pokazuje, że na koniec dnia liczy się jedno – bezpieczny i komfortowy powrót do domu. Głównej bohaterce spotu ułatwiają to liczne systemy wspomagające kierowcę, oferowane w modelu ŠKODA ENYAQ iV.

- Samochody towarzyszą nam codziennie i są bardzo ważnym aspektem różnych obszarów życia. ŠKODA dba o bezpieczeństwo na najwyższym poziomie, aby wspierać klientów w codziennych obowiązkach i towarzyszyć im we wszystkich najważniejszych podróżach. Dowodem na nasze zaangażowanie są modele wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, takie jak: kamera cofania 360, asystent pasa ruchu (LANE ASIST), monitorowanie martwego pola (SIDE ASIST) czy inteligentne oświetlenie LED MATRIX – dodaje Arkadiusz Gwizdek.

Kampania wystartowała 5 grudnia 2022r. i realizowana jest w telewizji, digitalu, kinach oraz salonach dealerskich. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.

Artykuł sponsorowany
Źródło artykułu: Materiał Partnera

Wybrane dla Ciebie

Nowe prawo UE. Bruksela chce zmian w samochodach
Nowe prawo UE. Bruksela chce zmian w samochodach
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają