Tańszy Streetfighter na rynku

Michael Neeves z brytyjskiego magazynu MCN był pierwszym dziennikarzem, który testował nowy model Steetfightera (ogłoszonego najpotężniejszym naked-bikem na rynku). Pisaliśmy o tym niedawno. Teraz włoski producent wypuścił na rynek inną edycją motocykla, który jest o ponad 12 000 złotych tańszy. Jakie są różnice?

Obraz
Damian Zarzycki


Michael Neeves z brytyjskiego magazynu MCN był pierwszym dziennikarzem, który testował nowy model Steetfightera (ogłoszonego najpotężniejszym naked-bikem na rynku). Pisaliśmy o tym niedawno. Teraz włoski producent wypuścił na rynek inną edycją motocykla, który jest o ponad 12 000 złotych tańszy. Jakie są różnice?

Ducati Streetfighter to potężna i droga maszyna. Ducati twierdzi, że wyprodukowało “najpotężniejszy naked-bike w historii”. To działa na wyobraźnie fanów! Napędzany silnikiem typu V-Twin o pojemności 1098 cm3 daje motocyklowi 155 koni mechanicznych - to oznacza wspaniałe osiągi. Ale takie cacko kosztuje około 70 000 złotych. Być może słaba sprzedaż albo chęć zdobycia nowych spowodowały, że włoski koncern puścił na rynek inną, tańszą wersję Streetfightera.

Należy przy tym wspomnieć, że niedużo tańszą, bo cena 60 000 złotych to nadal potężne pieniądze. Choć hasło "tańszy Streetfighter" przyciąga uwagę. A jak ze zmianami? Nie są wielkie. Silnik w tej edycji jest o 2 kg cięższy, ale są to nieodczuwalne parametry podczas jazdy. Znacznie bardziej na jazdę wpływa brak kontroli trakcji i brak lżejszych kół. Kolorystyka i rama - to główne wizualne wyznaczniki obu wersji. Nowy ma brązową ramę i koła (wersja S czarne).

No dobrze, ale czy obniżenie ceny na 60 000 złotych przyciągnie fanów, którzy zaczną teraz kupować Streetfightera? Czas pokaże...

Źródło: motorcyclenews.com

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam