Tajemniczy Lexus LFA testowany na Nürburgring

Lexus od jakiegoś czasu z uporem maniaka testuje tajemnicze wersje modelu LFA na słynnym niemieckim torze Nürburgring. Ostatnio przyłapano kolejny egzemplarz z napisem AD-X na boku.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Lexus od jakiegoś czasu z uporem maniaka testuje tajemnicze wersje modelu LFA na słynnym niemieckim torze Nürburgring. Ostatnio przyłapano kolejny egzemplarz z napisem AD-X na boku.

Wszystko zaczęło się jakiś czas temu od turkusowo-czarnej wersji o oznaczeniu AD-A. Potem przyszła kolej na zielono-czarny egzemplarz, na którego boku znajdowały się litery AD-B. Dziś prezentujemy zdjęcia najciekawiej (do tej pory) wyglądającego egzemplarza, który nosi oznaczenie AD-X.

Tak jak w pozostałych przypadkach maska, dach pojazdu oraz tylna klapa wraz ze sporych rozmiarów spoilerem są w kolorze czarnym, a reszta karoserii została pokryta białym lakierem. Charakteru dodają czerwone felgi aluminiowe wraz z czerwoną grafiką umieszczoną w dolnej części samochodu.

Obraz

Lexus oficjalnie twierdzi, że wszystkie tajemnicze Lexusy LFA (AD-A, AD-B i AD-X) są jedynie pojedynczymi samochodami testowymi, w których sprawdzane są nowe rozwiązania techniczne. Nie ma żadnych planów, żeby wprowadzić je na rynek jako kolejne edycje specjalne. Możliwe jednak, że Lexus szykuje niespodziankę, o której na razie nie chce mówić.

Przypomnijmy, że standardowy Lexus LFA jest wyposażony w 4,8-litrowy silnik w układzie V10, który generuje 560 KM i 480 Nm momentu obrotowego. Ten sam pojazd w wersji Nürburgring Package ma wzmocniony do 570 KM silnik, pakiet aerodynamiczny, zmodyfikowane zawieszenie i skrzynię biegów o skróconych czasach przełożeń.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/8] Źródło zdjęć: |

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Unia chce tanich aut. Wcześniej je zabiła
Unia chce tanich aut. Wcześniej je zabiła
VW powierzył mu stworzenie amerykańskiej marki. Tak Niemcy chcą podbić USA, wykorzystując zamysł Trumpa
VW powierzył mu stworzenie amerykańskiej marki. Tak Niemcy chcą podbić USA, wykorzystując zamysł Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Octavia za mniej niż 500 zł miesięcznie. Czyżby presja Chińczyków?
Octavia za mniej niż 500 zł miesięcznie. Czyżby presja Chińczyków?
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy