Tajemniczy Aventador DMC i 900 KM?

Znany tuner DMC za nieco ponad miesiąc ma zamiar zaprezentować tajemniczą wersję Lamborghini Aventadora. Samochód będzie wyposażony w body kit nawiązujący do ekstremalnego konceptu o nazwie Aventador J Speedster. To nie koniec niespodzianek.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Znany tuner DMC za nieco ponad miesiąc ma zamiar zaprezentować tajemniczą wersję Lamborghini Aventadora. Samochód będzie wyposażony w body kit nawiązujący do ekstremalnego konceptu o nazwie Aventador J Speedster. To nie koniec niespodzianek.

Zapewne pamiętacie szalony projekt Lamborghini o nazwie Aventador J Speedster, który został oficjalnie zaprezentowany na tegorocznym salonie samochodowym Genewie. Jedyny na świecie egzemplarz tego wyjątkowego samochodu sprzedano za ponad 2,2 mln euro, a włoski producent nie zamierza kontynuować jego produkcji.

DMC wywęszyło w tym okazję. Tuner ma bowiem zamiar stworzyć profesjonalny pakiet stylistyczny dla Aventadora, który swoim wyglądem będzie nawiązywał do agresywnej stylistyki konceptu Aventador J Speedster. Nie znamy zbyt wielu szczegółów, gdyż DMC ujawniło na razie jedynie pierwszy teaser z wyłaniającym się z mroku pasem przednim swojego najnowszego projektu. Premierę zaplanowano na 12 grudnia 2012 roku.

Tajemniczy pakiet stylistyczny będzie dostępny dla standardowej 700-konnej odmiany Aventadora oraz dla wzmocnionej do 900 KM wersji, nad którą DMC pracuje już od jakiegoś czasu. Moc tę DMC osiągnęło dzięki wielu modyfikacjom, w skład których wchodzą miedzy innymi: nowa pompa paliwa, nowe wtryskiwacze, przeprogramowana elektroniczna jednostka sterująca pracą silnika i lepszy układ wydechowy. Już niedługo tuner DMC powinien zdradzić więcej szczegółów.

Źródło: CarscoopWCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa