Superwóz na superkołach – ADV.1 911 GT3 RS (2011)

Wprawdzie Porsche 911 GT3 RS nie jest już produkowane, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby ten supersamochód uzbroić w piękne i wielkie koła. Oto postarała się firma ADV.1.

Obraz
Olgierd Lachowski

Wprawdzie Porsche 911 GT3 RS nie jest już produkowane, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby ten supersamochód uzbroić w piękne i wielkie koła. Oto postarała się firma ADV.1.

Porsche 911 GT3 RS to według wielu osób najlepszy samochód na tor wyścigowy. Moc być może w dzisiejszych czasach już tak nie imponuje, bo 450 KM nie jest wartością rekordową wśród aut sportowych, ale w połączeniu z niewielką wagą wozu i znakomitym zawieszeniem, sprawia ona, że GT3 RS to piekielnie szybka maszyna.

Obraz

Te 450 KM mocy maksymalnej osiągane przy 7900 obr./min oraz 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 6750 obr./min wytwarzane są w 3,8-litrowym silniku przeciwsobnym o sześciu cylindrach, do których benzyna wtryskiwana jest przez układ bezpośredniego wtrysku paliwa.

Posiadające manualną, 6-biegową skrzynię biegów i napęd na tylne koła Porsche przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,90 s i osiąga prędkość 310 km/h.

Seryjny samochód jest wyposażony w 19-calowe felgi, natomiast koła zamontowane przez ADV.1 mają 20” średnicy. Z przodu felgi mają 8,5”, a z tyłu 12,0” szerokości. Na kołach kierowanych założono opony Pirelli 245/30 R 20, zaś na napędowych – 325/25 R 20.

Obraz

Producent większych kół nie podaje kosztu ich wytworzenia. Porsche 911 GT3 RS jest drugim z supersamochodów przedstawionych w ostatnim czasie przez ADV.1.[block position="inside"]7093[/block]

Źródło: autoblog

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa