Subaru Levorg niebawem w Polsce – znamy ceny

Subaru Levorg zadebiutuje na polskim rynku pod koniec lata, ale importer już ujawnił ceny tego kompaktowego kombi.

Obraz
Marcin Łobodziński

Kompaktowe kombi to określenie, z którym Subaru może się nie zgodzić, bowiem długość tego modelu to 4690 mm, ale jego rozstaw osi to już tylko 2650 mm, czyli pasuje do klasy kompakt. Tak czy inaczej Subaru pewnie wolałoby określenie „sportowe kombi”. Taki też jest Levorg, który linią nadwozia wyraźnie nawiązuje do WRX. Pomimo sportowego charakteru bagażnik jest spory, bo ma od 522 litrów do 1446 litrów, co jest wartością dobrą jak na samochód kompaktowy i niezłą jak na auto klasy średniej.

Obraz

Jedyną dostępną w Polsce wersją silnikową jest 1.6 Lineartronic, czyli motor 1,6 litra turbo z bezpośrednim wtryskiem benzyny oraz bezstopniową skrzynia biegów. Moc maksymalna to 170 KM, natomiast moment obrotowy osiąga wartość 250 Nm i jest tradycyjnie dla Subaru przenoszony na cztery koła. Cena rozpoczyna się od 28 tys. euro, czyli według sugerowanego przez importera kursu na lipiec - 116 300 zł! To bardzo drogi samochód, który powinien być już przy tej cenie pozycjonowany w klasie premium jeżeli mówimy o kompakcie, a to wersja "podstawowa" GT, którą trzeba specjalnie zamawiać. Podstawowa, dostępna oficjalnie wersja Comfort kosztuje 30 tys. euro (124 600 zł).

Obraz

Trzeba jednak zaznaczyć, że wersja Comfort jest już bardzo dobrze wyposażona. Na pokładzie znajdziemy dwustrefową klimatyzację, podgrzewane przednie fotele i przednią szybę, tempomat, reflektory LED, kamerę cofania, zestaw multimedialny z 4,3 calowym ekranem i 6 głośnikami no i rzecz jasna napęd na cztery koła. Nawigację i skórzaną tapicerkę dostaniemy dopiero w wersji Sport za 32 500 euro. Pomimo bogatego wyposażenia, wysoka cena sugeruje, że to samochód dla indywidualistów.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km