WAŻNE
TERAZ

Rosyjskie drony naruszyły przestrzeń powietrzną Polski

Specjalna Seria 360: Panda i Grande Punto

Wspomniane w tytule wersje limitowane modeli Panda i Grande Punto właśnie trafiły do sprzedaży na terenie Wielkiej Brytanii. Panda 360 bazuje na wersji Panda Dynamic, wyposażonej w silnik 1,2. Co odróżnia ją od oryginału to znaczek, mówiący o byciu 'ekskluzywną', metaliczny lakier, oraz 14 calowe felgi.

Obraz
Mateusz Gajewski

Wspomniane w tytule wersje limitowane modeli Panda i Grande Punto właśnie trafiły do sprzedaży na terenie Wielkiej Brytanii. Panda 360 bazuje na wersji Panda Dynamic, wyposażonej w silnik 1,2. Co odróżnia ją od oryginału to znaczek, mówiący o byciu 'ekskluzywną', metaliczny lakier, oraz 14 calowe felgi.

W środku auto otrzymało nowy design elementów wykończeniowych, łącznie z nowym logo firmy umiejscowionym na obiciach przednich foteli. Dodatkowo w wyposażeniu standardowym (tia, zastanawia mnie fakt, że jest to auto ekskluzywne, unikalna edycja, a wciąż mówi się o jakimś standardowym i dodatkowym wyposażeniu) znajdziemy klimatyzację, czy zestaw głośnomówiący z wbudowanym Bluetoothem. To 'ekstra' wyposażenie oceniono na wartość 1600 funtów, jednakże pomimo tego wersja 360 pozostaje wciąż o 400 funtów tańsza od Pandy Dynamic.

Jeśli zaś chodzi o Grande Punto 360, to jego protoplastą był Grande Punto Active, uposażony w silnik... 1,2. Możemy go dostać w wariancie 3 lub 5cio drzwiowym. Jeśli chodzi o znaki szczególne, to oprócz tego co ma Panda (Grande Punto ma felgi 15'') dostał jeszcze lusterka w kolorze nadwozia.

Źródło: newcarnet

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia