Seat Leon FR1

Seat do swojej oferty na hiszpański rynek dodał specjalną limitowaną wersję Leona zwaną "FR1", zasilaną dwulitrowym silnikiem diesla wyposażonym w turbosprężarkę, całość o mocy 170 Km. W porównaniu do standardowej wersji FR, ta jest wyposażona w dodatki takie jak: kubełkowe sportowe siedzenia, masywne 18 calowe srebrne felgi, elektronicznie rozkładany dach oraz złącze USB. Cena takich dodatków do wersji FR1 będzie kosztować od 1,500 do 2,500 euro, natomiast za siedzenia Hiszpanie zapłacą od 260 do 365 euro.

Obraz
Jacek Filipek

Seat do swojej oferty na hiszpański rynek dodał specjalną limitowaną wersję Leona zwaną "FR1", zasilaną dwulitrowym silnikiem diesla wyposażonym w turbosprężarkę, całość o mocy 170 Km. W porównaniu do standardowej wersji FR, ta jest wyposażona w dodatki takie jak: kubełkowe sportowe siedzenia, masywne 18 calowe srebrne felgi, elektronicznie rozkładany dach oraz złącze USB. Cena takich dodatków do wersji FR1 będzie kosztować od 1,500 do 2,500 euro, natomiast za siedzenia Hiszpanie zapłacą od 260 do 365 euro.

Tak à propos, Leon teraz wygląda dzięki temu bardziej sexy. Niestety, na polskim rynku, Seat jest dostępny w standardowej wersji FR. W odróżnieniu od standardowego Leona wersja FR ma sportowe zderzaki, podwójną końcówkę układu wydechowego z polerowanej stali oraz lakierowane na srebrny kolor obudowy lusterek bocznych. Wyposażono ją w 17-calowe obręcze kół, które można zastąpić obręczami 18-calowymi dostępnymi w opcji. Kierowca i pasażer z przodu siedzą w kubełkowych fotelach z inicjałami „FR” wyhaftowanymi na oparciach. Sportowy kształt mają pokryte skórą kierownica i końcówka dźwigni zmiany biegów, na Fot. Seat których umieszczono metalizowane emblematy z wytłoczonymi inicjałami „FR”. Czarne tarcze zegarów zastąpiono białymi. Do wyboru dostępne są dwie wersje silnikowe. Turbodoładowany, benzynowy silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa rozwijający z pojemności 2,0 l moc 200 KM lub turbodoładowany diesel 2,0 l/170 KM. Leon FR 2,0 l/200 KM pozwala na rozpędzenie auta od 0 do 100 km/h w 7,3 sekundy osiągnięcie prędkości 229 km/h. Leon z wysokoprężną jednostką napędową może jechać z prędkością 214 km/h, a setkę osiąga w 8,2 sekundy.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa