Saab zmienia strategię marketingową?

Chyba tak. Wszystko na to wskazuje. Pamiętacie, gdy Saab był na skraju nicości? Gdy przyszłość marki wisiała na włosku, wszyscy, a przynajmniej większość broniła szwedzkiej marki. Podpisywaliśmy się pod listami wsparcia, płakaliśmy i dobrze życzyliśmy na przyszłość. Co teraz planuje szwedzki producent?

Obraz
Michal Grygier

Z tego co widzę na ostatnim materiale promocyjnym zaprezentowanym przez Szwedów, chyba nieco zmieniają target swoich klientów. Wcześniej Saab rozsyłał swoje informacje prasowe podając w nich jakie to mieli zasługi w propagowaniu bezpieczeństwa. Teraz skupiają się na nieco innej stronie swoich aut. Jakiej? Doznaniach sportowych!

Owszem, Saab ma spory wkład w poprawianie dynamiki jazdy - patrz pierwszy samochód z turbodoładowaniem! A wersje Aero są obłędne. Kiedyś testowałem model 9-3 Aero o mocy 280 KM i choć taka moc na przednich kołach nieco przeszkadza, frajdy było co niemiara.

Teraz Saab kontynuuje swoją promocję nowego modelu 9-5, następcy dość udanej, poprzedniej generacji. A promować jest co, ponieważ jeżeli ten model nie odniesie sporego sukcesu rynkowego, z marką może być kiepsko. Gama jest skromna, zatem każdy model powinien się jako tako sprzedawać. Saaba nie stać teraz na wpadki. A co znajdziemy na tym video?

Stefana Runquista za kierownicą, który opowiada o sportowych aspiracjach 9-5-ki podróżując nią po torze testowym. Dowiemy się między innymi o charakterystyce zawieszenia i tym jak auto sprawuje się na drodze przy dynamicznej jeździe.

Saabowi życzę jak najlepiej...

Zapraszam na video!

New Saab 9-5 - Handling track

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

"Wilcze oczy" można spotkać przy drodze. Tłumaczymy, czym są
"Wilcze oczy" można spotkać przy drodze. Tłumaczymy, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny