Romeo Ferraris Cinquone - szeroko i szybko

Na bazie Abartha 500 firma Romeo Ferraris przygotowała nieszczególnie urodziwą, ale efektowną maszynę.

Obraz
Mariusz Zmysłowski

Cinquone od oryginalnego Abartha 500 różni się przede wszystkim znacznie poszerzeonym nadwoziem. Auto zostało wyposażone także w nowe atrapy zderzaków. W ofercie Romeo Ferraris znajdują się także dodatki z włókna węglowego, w tym obudowy lusterek i spojler. Dla bardziej wymagających jest pakiet Leggero, który do kompletu dokłada jeszcze maskę i klapę bagażnika z włókna węglowego. Po tej kuracji auto jest 60 kg lżejsze niż standardowy Abarth 500.

Wnętrze nie różni się od zwykłej 500 ze skorpionem na masce, jednak firma podkreśla, że jest otwarta na zaspokajanie potrzeb klientów. W swojej ofercie ma między innymi fotele kubełkowe Recaro, klatkę bezpieczeństwa i dodatki z włókna węglowego.

Standardowy silnik 1,4 l ma 160 KM i 230 Nm. Parametry te pozwalają osiągnąć 100 km/h w 7,4 s. Wersja Cinquone S oferuje już więcej, bo 210 KM i 310 Nm. Tutaj czas przyspieszenia do powyższej prędkości skrócony jest już do 5,7 s. Najlepsze osiągi ma jednak topowa odmiana Corsa. Z 248-konnym silnikiem osiągającym 330 Nm samochód ten rozwija 100 km/h w 5,5 s. Prędkość maksymalna tak zmodyfikowanej 500 wynosi 240 km/h.

Ceny zaczynają się od 47 762 euro za podstawową wersję. 69 200 euro kosztuje najdroższa odmiana Corsa Cabrio.

Romeo Ferraris Cinquone - galeria zdjęć

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/21] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów