Renault TwinRun/TwinFun - nowy koncept z centralnym silnikiem i tylnym napędem

Kilka dni temu pojawiła się informacja, że Renault jest w trakcie przygotowań do premiery swojego najnowszego konceptu. Auto nazwane TwinRun/TwinFun* zostało przyłapane podczas sesji zdjęciowej do celów promocyjnych, a nieoficjalne dane, jakie udało się pozyskać, przechodzą najśmielsze oczekiwania.

Obraz
Rafał Warecki

Kilka dni temu pojawiła się informacja, że Renault jest w trakcie przygotowań do premiery swojego najnowszego konceptu. Auto nazwane TwinRun/TwinFun zostało przyłapane podczas sesji zdjęciowej do celów promocyjnych*, a nieoficjalne dane, jakie udało się pozyskać, przechodzą najśmielsze oczekiwania.

Sesja zdjęciowa odbyła się na ulicach Madrytu, gdzie za samochodem z żurawiem do zdjęć dynamicznych poruszało się niewielkie auto. Jak udało się wywnioskować z ostatnich zapowiedzi i niezbyt dobrej jakości zdjęć dostarczonych przez obserwatorów fotograficznych poczynań, Renault przygotowało pod nazwą TwinRun/Twin Fun coś naprawdę wyjątkowego.*

Obraz

Niewielkie auto z centralnie umieszczonym silnikiem i napędem na tylne koła to coś, czego w dzisiejszych czasach pełnych pragmatyzmu praktycznie nikt się nie spodziewał. Dwudrzwiowy pojazd o jaskrawym malowaniu, dość szerokich jak na swoje gabaryty nadkolach, z klatką bezpieczeństwa, kubełkowymi fotelami, centralnie wyprowadzonymi końcówkami układu wydechowego i z wielką lotką na krańcu dachu na razie jest tylko konceptem. Cyfra "5" na drzwiach może nawiązywać do słynnego sportowego Renault 5 Turbo, które pędziło kiedyś po zamkniętych rajdowych szlakach, a także drogach publicznych.

Na jednym ze zdjęć widać również kawałek wspomnianego Renault 5, a to z pewnością nie jest przypadek. Zapowiedzi związane z podobnym modelem pojawiły się już w zeszłym roku i dotyczyły napędu elektrycznego - czy pomysł przetrwał? Na razie nie wiadomo nic więcej. Z niecierpliwością czekamy na premierę, którą wyznaczono na 8 kwietnia.

*Zdjęcie auta nie pozwala jednoznacznie określić nazwy modelu.

Źródło: Photo via WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych