Renault Austral wjeżdża do salonów. Jest już polski cennik

Nowy SUV oficjalnie debiutuje w polskich salonach. Jak wyglądają ceny nowego Renault Australa?

Renault AustralRenault Austral
Źródło zdjęć: © autokult | Mateusz Lubczański
Aleksander Ruciński

134 900 zł - tyle kosztuje bazowe wydanie equilibre ze 140-konną, miękką hybrydą opartą na benzynowym silniku 1.3 z doładowaniem. Ta sama jednostka występuje też w wariancie 160-konnym, w którym jest standardowo parowana z automatyczną skrzynią CVT. Na tę chwilę klienci nie mają innego wyboru w kwestii napędów.

Renault Austral - ceny minimalne wersji silnikowych:

  • 1.3 Mild Hybrid 140 KM 6MT - od 134 900 zł;
  • 1.3 Mild Hybrid 160 KM CVT - od 158 900 zł.

Zauważalnie bardziej rozbudowaną ofertę przewidziano dla wersji wyposażenia. Jest ich pięć, choć bazową Equilibre sparujemy tylko ze słabszym silnikiem, a trzy najbogatsze, wyłącznie z mocniejszym. Warto odnotować, że już w podstawie dostaniemy całkiem dużo. Najbardziej rozsądną ofertą wydaje się jednak wersja Techno, będąca drugą pozycją w cenniku.

Renault Austral
Renault Austral © autokult | Mateusz Lubczański

Renault Austral - ceny wersji wyposażeniowych:

  • Equilibre - od 134 900 zł - m.in. automatyczna klimatyzacja dwustrefowa, zestaw cyfrowych wskaźników 12,3-cala, karta Renault Hands Free, czujniki parkowania z tyłu, światła full LED Pure Vision, 9-calowe multimedia z Android Auto i Apple CarPlay, system kontroli zmęczenia kierowcy, system rozpoznawania znaków drogowych, system awaryjnego utrzymywania pasa ruchu, aktywny system wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania pieszych, rowerzystów oraz wspomagania skrętu w lewo, system kontroli bezpiecznej odległości;
  • Techno - od 146 900 zł - dodatkowo m.in. czujniki parkowania z przodu, kamera cofania, adaptacyjne światła LED, konsola Grand Comfort między przednimi fotelami, przesuwana tylna kanapa, multimedia 12-cali z nawigacją, automatyczne światła drogowe;
  • Techno Esprit Alpine - od 165 900 zł - Techno + dodatkowo m.in. tylne światła LED z efektem włókien 3D, czerwony lakier Flamme, wykończenie z miękkiej pianki i Alkantary, ozdobne czarne wstawki nadwozia, 20-calowe felgi;
  • Iconic - od 173 900 zł - Techno + dodatkowo m.in. aktywny tempomat, system kontroli martwego pola, czujniki parkowania z boku, system kamer 360 stopni, elektrycznie sterowana klapa bagażnika, elektrycznie regulowany fotel kierowcy z masażem, podgrzewane fotele i kierownica;
  • Iconic Esprit Alpine - od 180 900 zł - Iconic + dodatkowo m.in. system active driver assist, elektrycznie regulowany fotel pasażera, zagłówki z regulacją portfelową, system rozpoznawania znaków drogowych z ostrzeganiem o nadmiernej prędkości.

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km