Range Rover Q-VR - kiedy S-Klasa nie wystarcza

Przed czterdziestoma laty twórcom pierwszego Range Rovera przyświecała myśl - zrobić auto, które oprócz dobrych właściwości terenowych byłoby również funkcjonalne. Z czasem do najdroższego modelu w ofercie Land Rovera zaczęto montować coraz więcej gadżetów, czyniąc go iście luksusową terenówką. Jednak brytyjska firma Design Q inaczej definiuje słowo "luksusowy".

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Przed czterdziestoma laty twórcom pierwszego Range Rovera przyświecała myśl - zrobić auto, które oprócz dobrych właściwości terenowych byłoby również funkcjonalne. Z czasem do najdroższego modelu w ofercie Land Rovera zaczęto montować coraz więcej gadżetów, czyniąc go iście luksusową terenówką. Jednak brytyjska firma Design Q inaczej definiuje słowo "luksusowy".

Jesteś biznesmenem, ciągle w ruchu, z konferencji na konferencję, spotkanie za spotkaniem, zatrudniłeś więc szofera, który sprawnie dowiezie Cię z punktu A do punktu B. I teraz pojawia się pytanie - w jakim aucie chciałbyś być wożony?

Mercedes Klasy S wydaje się zbyt banalny, BMW serii 7 nie każdemu musi się podobać, podobnie zresztą jak Audi A8. Sporo jeździsz po Europie, liczy się dla Ciebie komfort i wygoda, jednak Volkswagen Multivan Business jest zbyt wielki. Świetnym rozwiązaniem może być Range Rover Q-VR od firmy Design Q.

Obraz

Nadwozie Range Rovera zostało przedłużone na tyle, żeby w miejscu tylnej kanapy znalazły się dwa, rozkładane fotele. Wprawdzie pojazd jest teraz tylko czteroosobowy, jednak każda luksusowa limuzyna w wersji "Long" w najbardziej luksusowej wersji wyposażeniowej posiada z tyłu tylko dwa siedziska.

Pomiędzy fotelami znalazło się miejsce na ogromny podłokietnik z miejscem na neseser/laptop, prawdopodobnie na życzenie można tam również zamontować lodówkę na napoje. Żeby właściciel takiego pojazdu mógł poczuć się jak w luksusowym Jecie, Design Q stworzyło specjalne drzwi, rodem z samolotów biznesowych. Brakuje tylko stewardessy.

Pod maską Range'a mamy standardową jednostkę V8 z modelu Supercharged. 5.0-litra pojemności, 510 koni mechanicznych i 625 Nm momentu obrotowego. Q-VR zostanie zaprezentowany na Dubai International Motor Show za kilka dni, ciekawe dlaczego akurat tam...[block position="inside"]9004[/block]

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy