WAŻNE
TERAZ

Rozpoczęło się spotkanie szefów MSZ Polski i Chin

Przeciek: Aston Martin Rapide

Odkąd Aston Martin Rapide pojawił się po raz pierwszy na targach w Detroit 2 lata temu, większa część półświatka motoryzacyjnego, która wielbi brytyjskie auta marzyła o tym, aby nowy Aston trafił do produkcji seryjnej. Cóż, widocznie byli bardzo grzeczni w zeszłym roku, bo oto i jest: Aston Martin Rapide bez żadnego kamuflażu!

Obraz
Mateusz Gajewski

Odkąd Aston Martin Rapide pojawił się po raz pierwszy na targach w Detroit 2 lata temu, większa część półświatka motoryzacyjnego, która wielbi brytyjskie auta marzyła o tym, aby nowy Aston trafił do produkcji seryjnej. Cóż, widocznie byli bardzo grzeczni w zeszłym roku, bo oto i jest: Aston Martin Rapide bez żadnego kamuflażu!

Rapide bazuje na podwoziu DB9, co więcej - oba korzystają z tej samej V12 o mocy 450KM. Wydaje mi się jednak, że inżynierom uda się nieco podbić poprzeczkę i ostatecznie poprzestaną na 490-500KM. Jeśli chodzi o wygląd to przyłapana wersja nie różni się zbytnio od wcześniej pokazanego konceptu. Zapytacie, a kiedy debiut? No cóż, wydaje mi się, że dobrą datą byłoby Detroit 2009, a sprzedaż pewnie wystartowałaby rok później. Wtedy będzie już z kim walczyć na rynku - Porsche Panamera, VW Passat CC, czy Audi A7.

Źródło: worldcarfans

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Sprawdzili bezpieczeństwo nowych aut. Chińczyk z poważną wadą
Sprawdzili bezpieczeństwo nowych aut. Chińczyk z poważną wadą
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa