Premiera Kawasaki Vulcan Voyager

Voyager powraca z dwóch powodów jak twierdzi jego Kawasaki - na życzenie fanów oraz, by wykorzystać szansę w sektorze touring. Grupa dziennikarzy przez dwa dni mogła wypróbować możliwości tej wielkiej maszyny w Mill Valley (Kalifornia). Jak Voyagera widzi Bryan Harley z motorcycle-usa.com ?

Obraz
Damian Zarzycki

Voyager powraca z dwóch powodów jak twierdzi jego Kawasaki - na życzenie fanów oraz, by wykorzystać szansę w sektorze touring. Grupa dziennikarzy przez dwa dni mogła wypróbować możliwości tej wielkiej maszyny w Mill Valley (Kalifornia). Jak Voyagera widzi Bryan Harley z motorcycle-usa.com ?

Jakiś czas temu pisaliśmy o podnieceniu związanym z testowaniem nowego Kawasaki przez amerykańskich dziennikarzy. Na wstępie Croft Long z Kawasaki oświadczył, że klasa 1700 to przyszłość koncernu, jeśli chodzi o ten segment Następnie maszyny zostały oddane na dwa dni jazdy po malowniczych dolinach i wysokich pagórkach Kalifornii.

Maszynę napędza silnik o pojemności 1700 cm3 typu V-twin z wtryskiem paliwa. Jako ciekawostkę można dodać, że jednoślad posiada system czujników monitorujących poziom paliwa. Rama została "uszczuplona", co wraz z modyfikacją silnika spowodowało, że ten Voyager jest o 15 % silniejszy w porównaniu do poprzednika. Występuje tu 6-biegowa skrzynia biegów, przy czym 3 i 4 bieg zapewniają najlepszą jazdę.

Kawasaki pracowało nad aerodynamiką, by ochronić kierowcę przed wiatrem i zapewnić mu optymalną pozycję podczas jazdy. To się udało. Manetki są dość blisko, co nie męczy rąk przy dalszych wyprawach. Pozycja ta ułatwia też manewrowanie przy niewielkich prędkościach. Zawieszenie jest charakterystyczne dla touringu i zapewnia odpowiednią sztywność nawet dla ciężkich motocyklistów. Potężne hamulce działają nadzwyczaj sprawnie. Opcjonalnie można dokupić do Voyagera ABS, co poprawia bezpieczeństwo podczas sytuacji awaryjnych.

Stylistyka nawiązuje do amerykańskich samochodów z lat 60. Zegary rozmieszczone są sensownie. Do motocykla można dokupić radio, CB-radio, wejście do I-Poda itd. Motocykl występuje w kilku malowaniach między innymi: czarny (Diablo), niebieskim (Candy Plazma), czy stalowym (Titanium). Kosztować będzie około 62 700 zł.

Źródło: motorcycle-usa.com

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Stellantis się wycofuje. Nie chce już samych elektryków
Stellantis się wycofuje. Nie chce już samych elektryków
Ukradł "blachy" na złość. Teraz grozi mu 5 lat więzienia
Ukradł "blachy" na złość. Teraz grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik