Porsche Taycan w internetowym konfiguratorze. Stwórz wymarzony egzemplarz

Porsche zaskakuje szybkością odpowiadania na potrzeby klientów. Taycan to pierwszy, w pełni elektryczny model marki, który ledwie co zadebiutował. Mimo to oficjalny internetowy konfigurator już działa, pozwalając potencjalnym klientom na stworzenie wymarzonej specyfikacji.

Czerwień Karmin Red dobrze komponuje się z nadwoziem Taycana.Czerwień Karmin Red dobrze komponuje się z nadwoziem Taycana.
Źródło zdjęć: © źródło: Konfigurator Porsche
Aleksander Ruciński

Klienci chętni do zakupu Porsche Taycan mają do wyboru dwie wersje: Turbo oraz Turbo S. Pierwsza z nich oferuje maksymalnie 680 KM, druga aż 761 KM. Poza mocą napędu każdy z wariantów różni się też wyglądem i wyposażeniem. Jak bardzo? Tego możecie dowiedzieć się z międzynarodowego, internetowego konfiguratora dostępnego tutaj.

Aplikacja pozwala zapoznać się z dostępnymi lakierami nadwozia i wzorami felg oraz sprawdzić jak Taycan prezentuje się w danej specyfikacji. Klienci będą mieli do wyboru co najmniej 10 barw karoserii oraz 5 wzorów felg w rozmiarach 20 lub 21 cali. Kabina może być natomiast wykończona na 9 różnych sposobów. Standardem jest oczywiście czarna, skórzana tapicerka.

Choć Taycan już w podstawowej odmianie nie powinien rozczarowywać wyposażeniem, lista opcji jest bardzo długa. Znajdziemy na niej m.in. sportowe, adaptacyjne fotele z regulacją w 18 płaszczyznach, dach panoramiczny, szyby akustyczne, czy system audio Burmester. Oczywiście nie brakuje też licznych pakietów stylistycznych, pozwalających uczynić wygląd jeszcze bardziej sportowym, czy typowo technicznych dodatków w postaci adaptacyjnego zawieszenia, czy skrętnej, tylnej osi.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© źródło: Konfigurator Porsche

Niezależnie od wersji i konfiguracji Taycan budzi emocje jakich dawno nie budziło żadne porsche. To najprawdopodobniej najważniejszy model tej marki w XXI wieku. Dzięki niemu niemiecki gigant na dobre wkracza w świat elektryfikacji i robi to w wielkim stylu, udowadniając, że ekologia nie musi wykluczać sportowych osiągów oraz radości z jazdy. Szkoda tylko, że przy cenie startującej od kwoty 650 tys. złotych tak niewiele osób będzie miało okazję poczuć to na własnej skórze. Nie pozostaje więc nic innego jak pocieszać się konfiguratorem, by choć na chwilę wejść w rolę potencjalnego klienta.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej