WAŻNE
TERAZ

Rosyjskie drony naruszyły przestrzeń powietrzną Polski

Porsche 911 Turbo już w salonach. Ceny modelu w Polsce

Porsche uzupełniło ofertę modelu 911 o nowy wariant napędu wypełniający lukę pomiędzy wersjami 911 Carera S a Turbo S. Najnowsza propozycja to po prostu Turbo, dostępne zarówno z nadwoziem cabrio, jak i coupe. Ile trzeba zapłacić za takie wydanie?

Turbo jest zauważalnie tańsze od Turbo S.Turbo jest zauważalnie tańsze od Turbo S.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Nowe Porsche 911 Turbo wydaje się ciekawą alternatywą dla topowej wersji Turbo S głównie z powodu osiągów, które nie różnią się znacząco. Szczególnie gdy mowa o przyspieszeniu do setki, które wynosi 2,8 sekundy w wydaniu coupe i 2,9 sekundy w przypadku cabrio.

Taki wynik zawdzięczamy 3,8-litrowemu silnikowi z podwójnym doładowaniem, który generuje imponujące 580 KM mocy i 750 Nm maksymalnego momentu oborotowego - odpowiednio o 70 KM i 50 Nm mniej niż w Turbo S.

Cena też jest jednak odpowiednio niższa. Podczas gdy za Turbo S trzeba wyłożyć co najmniej 1 077 000 zł, zwykłe Turbo kupimy o 159 tys. zł taniej. Ceny startują od 918 000 zł za wersję coupe. Chętni na kabriolet zapłacą natomiast zauważalnie więcej.

Porsche 911 Turbo - ceny wersji nadwoziowych:

  • Porsche 911 Turbo - od 918 000 zł
  • Porsche 911 Turbo Cabriolet - od 983 000 zł

Jeśli chodzi o wyposażenie standardowe, jest ono bogate, choć klasycznie dla Porsche, można skorzystać z długiej listy opcji i konfiguracji, które wywindują cenę do niebotycznych wartości. Do wyboru jest 16 podstawowych lakierów nadwozia i nieograniczona liczba barw dostępnych na życzenie. Podobnie wygląda kwestia wykończenia wnętrza z 24 bazowymi propozycjami.

Biorąc pod uwagę, że zdecydowana większość klientów chętnie korzysta z możliwości indywidualizacji wybranego porsche, większość sprzedawanych 911 Turbo będzie zapewne kosztować grubo ponad 1 mln zł.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej