Porsche 911 Turbo Cabriolet przyłapane na Nürburgring [wideo]

W sierpniu Porsche pokazało światu nową 911-tkę oznaczoną modelowo jako 991. W tej chwili model ten dostępny jest jedynie w najsłabszych wersjach, czyli Carrera oraz Carrera S, jednak niemiecki producent już przygotowuje się do wypuszczenia na rynek odmiany Turbo. Testowe 911 Turbo zostało przyłapane na Nurburgringu.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

W sierpniu Porsche pokazało światu nową 911-tkę oznaczoną modelowo jako 991. W tej chwili model ten dostępny jest jedynie w najsłabszych wersjach, czyli Carrera oraz Carrera S, jednak niemiecki producent już przygotowuje się do wypuszczenia na rynek odmiany Turbo. Testowe 911 Turbo zostało przyłapane na Nurburgringu.

Pod tylną pokrywą 911 pracuje 350 koni mechanicznych wyciśniętych z sześciocylindrowego boksera o pojemności 3,6 litra. Carrera S to już 400 koni mechanicznych, które produkuje większa jednostka o pojemności 3,8 litra.

Na torze Nürburgring Porsche testowało kilka dni temu jeszcze mocniejszą odmianę, której silnik wspomagany jest turbodoładowaniem. Po czym poznać, że to wersja Turbo?

Turbo będzie różnić się od standardowej większymi wlotami powietrza, sporych rozmiarów tylnym skrzydłem, lżejszą konstrukcją, zmienionym rozstawem kół z czym w parze idą poszerzone nadkola, a także końcówkami układu wydechowego, które cztery wystają spod tylnego zderzaka testowanej na Nordschleife wersji Cabriolet.

To też może sugerować, że Porsche przywiozło do zielonego piekła 911 Turbo S, które według nieoficjalnych informacji ma dysponować mocą 550 koni mechanicznych przenoszonych na wszystkie cztery koła za pośrednictwem nowej siedmiobiegowej przekładni manualnej lub dwusprzęgłowej skrzyni PDK o takiej samej liczbie przełożeń.

2013 Porsche 911 Turbo Convertible Spied

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa