WAŻNE
TERAZ

Trump zareagował ws. dronów nad Polską

Kochasz terenowe Porsche 911? Ten projekt ci się spodoba

Terenowe projekty oparte na klasycznych Porsche 911 przeżywają ostatnio prawdziwy rozkwit. Najnowszą propozycję tego typu zaprezentowała niemiecka firma Burkhard Industries, która - we współpracy z producentem zawieszeń H&R - stworzyła projekt Syberia RS.

Terenowe 911 zawsze budzą pozytywne emocje.Terenowe 911 zawsze budzą pozytywne emocje.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Na warsztat trafiła generacja 930, a dokładniej chłodzony powietrzem egzemplarz z 1986 roku. Twórcy inspirowali się rajdówkami Porsche sprzed kilku dekad. Wszystko jest kwestią gustu, ale 911 ze zwiększonym prześwitem - postawione na dużych, terenowych oponach - wyróżniało się wówczas na tle konkurencji.

Firmy tuningowe najwyraźniej po latach doceniły ten styl, czego najlepszym dowodem jest prezentowane 911 Syberia RS. Samochód wyróżnia się znacząco poszerzonymi nadkolami, które mieszczą większe koła. Co ważne, mimo terenowego przeznaczenia nie zrezygnowano z kultowych felg Fuchs, znanych głównie z drogowych wydań modelu.

Warto zwrócić również uwagę na dodatkowe oświetlenie, zamontowane na masce oraz aluminiowy bagażnik dachowy. Jakby tego było mało, 911 zyskało jeszcze wyciągarkę i wąskie, wzmacniane zderzaki, które powinny sprawdzić się w trudnych warunkach.

Porsche 911 Syberia RS - H&R Offroad Sonderanfertigung ≡ H&R

W minimalistycznym wnętrzu znajdziemy natomiast wyłącznie najpotrzebniejsze wyposażenie. Sportowa kierownica Momo, skórzane fotele Recaro i pełna klatka bezpieczeństwa - to elementy, które z pewnością przydadzą się podczas szybkiej jazdy.

Główną atrakcją jest jednak zawieszenie H&R, zaprojektowane specjalnie z myślą o tym egzemplarzu. Prześwit i skok, jakiego pozazdrościć może większość SUV-ów czynią z 911 dzielną terenówkę, która powinna dać najwięcej radości na nierównych szutrach i piaszczystych wydmach rajdów safari.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/16] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km