Porsche 911 od Remastered to prawdziwe dzieło na kołach. Stworzyli je Polacy z 911Garage

Porsche 911 przez dekady wyrobiło sobie odpowiednią renomę. Dlatego 911Garage z podwarszawskich Łomianek postanowiło stworzyć markę Remastered, która będzie reinterpretowała legendę z Zuffenhausen. A efekt jest naprawdę imponujący.

Remastered No.1Remastered No.1
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe/Remastered
Filip Buliński

911Garage z Łomianek pod Warszawą nie powinno być obce fanom motoryzacji. To właśnie tam Akira Nakai zbudował kilka wyjątkowych Porsche 911 RAUH-Welt Begriff i nie da się ukryć, że przed firmą kultowe 911 nie ma praktycznie żadnych tajemnic. Teraz 911Garage rusza z kolejną inicjatywą — marką Remastered, która ma się zajmować reinterpretacją niemieckiej legendy.

Co to oznacza? Przede wszystkim oddanie hołdu historycznemu modelowi poprzez modyfikację i dostosowanie do codziennego użytkowania, a także sprostanie wymogom klientów. Można się w tym dopatrywać podobnej pracy, z której od lat słynie m.in. Singer. Praca nad projektem trwa już od jakiegoś czasu, a jej pierwszym efektem jest Remastered No.1, którego można było podziwiać podczas Porsche Parade w 2021 r. Teraz firma chce zaoferować takie samochody także klientom.

Remastered No.1
Remastered No.1 © fot. mat. prasowe/Remastered

911 od Remastered bazuje na generacji 964, którą poddano backdatingowi, co oznacza, że poszczególne elementy mają upodobnić samochód do starszego modelu z lat 60. Na pierwszy rzut oka można dostrzec nowe zderzaki i poszerzone o 30 mm nadkola. Z kolei podłoga kabiny oparta jest na nowej, kompozytowej konstrukcji.

Już po pierwszych zdjęciach widać, że mamy do czynienia z prawdziwym dziełem. Dużo uwagi poświęcono detalom, w tym m.in. ręcznie wykonanej atrapie spojlera na tylnej klapie, korkowi wlewu paliwa z aluminium czy 17-calowym, skręcanym felgom, które kształtem odwołują się do legendarnych obręczy Fuchs.

Remastered No.1
Remastered No.1 © fot. mat. prasowe/Remastered

Ważną rolę odegrało także wyposażenie auta w kilka współczesnych atrybutów, jak np. LED-owe reflektory czy klasycznie wyglądający system audio, umożliwiający korzystanie z nawigacji czy sparowanie telefonu. A skoro już przy wnętrzu jesteśmy – jemu także należy się chwila uwagi.

Klient będzie miał szereg możliwości konfiguracyjnych, jeśli chodzi o dobór materiałów, szwów czy kolorów, zarówno na drzwiach, fotelach, jak i desce rozdzielczej. Przemodelowano też tunel środkowy, zastosowano nową dźwignię i gałkę zmiany biegów. Świetnego klimatu dodają podłokietniki na drzwiach w kształcie sylwetki auta oraz gustowne paski do otwierania drzwi.

Remastered No.1
Remastered No.1 © fot. mat. prasowe/Remastered

Kluczowym aspektem rozwoju auta była poprawa prowadzenia oraz właściwości jezdnych. Dlatego zastosowano zestaw zawieszenia KW z możliwością regulacji wysokości, a opcjonalnie można zamówić elektrycznie sterowane amortyzatory. Z kolei pod obręczami znajdziemy skuteczniejsze, 6-tłoczkowe zaciski.

A co z silnikiem? To klasyczny, 6-cylindrowy boxer chłodzony powietrzem, który poddawany jest procesowi odbudowy. Obyło się bez podnoszenia mocy, co sprawia, że jednostka generuje 250 KM i 310 Nm. Przy okazji wymieniono cały układ wydechowy na nowy, specjalnie do tego celu zaprojektowany, który poprawia przebieg krzywej momentu w górnym zakresie obrotów.

Remastered No.1
Remastered No.1 © fot. mat. prasowe/Remastered

Jeśli zastanawiacie się co z ekologią, o tym również pomyślano. Samochód jest wyposażony w dwa sportowe katalizatory, dzięki czemu nie ma się co obawiać o problemy z przeglądem.

Trzeba przyznać, że taka 911 będzie skutecznie wyróżniać się na tle innych. Remastered daje na budowane przez siebie auto 3 lata gwarancji mechanicznej. Jeśli jesteście chętni – nie ma co czekać. Biorąc pod uwagę staranność oraz ręczne wykonanie, czas oczekiwania może nie być krótki.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/32] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.