Porsche 911 (991) w końcu bez dachu [aktualizacja]

Porsche pokazało kabriolety na bazie modeli 911 (991) Carrera i Carrera S. Jak prezentuje się najnowsza wersja kultowego auta bez dachu?

2012 Porsche 911 (991) Cabriolet2012 Porsche 911 (991) Cabriolet
Piotr Ślusarczyk

Porsche pokazało kabriolety na bazie modeli 911 (991) Carrera i Carrera S. Jak prezentuje się najnowsza wersja kultowego auta bez dachu?

Wersje ze składanym miękkim dachem mają dokładnie te same silniki co ich zakryte odmiany. Pod maską podstawowego modelu znajduje się jednostka o pojemności 3,4 l, osiągająca 350 KM. Carrera S oddaje do dyspozycji kierowcy o 50 KM więcej z silnika 3,8 l. Osiągi aut nie powinny znacząco odbiegać od wartości deklarowanych dla odmian z twardym dachem (4,1-4,6 s do 100 km/h).

Miękki dach ma dokładnie taki sam kształt jak twardy w wersji coupé. Aby jego stelaż był jak najlżejszy, do konstrukcji użyto stopów magnezu. Oba kabriolety pojawią się w salonach Porsche w marcu 2012 roku. Carrerę wyceniono na 100 532 euro. Wersja z dopiskiem "S" ma kosztować 114 931 euro.

[aktualizacja 23 listopada]

Porsche poinformowało, że kabriolety pojawią się Polsce 3 marca 2012 r. Podano także ceny aut na naszym rynku. Carrerę będzie można nabyć za 119 082 euro, a cennik Carrery S rozpocznie się od 136 001 euro. Wcześniej podawane niższe ceny mają obowiązywać na rynku niemieckim.

2012 Porsche 911 Carrera Cabriolet reveal promo

Porsche Identity. The new 911 Carrera Cabriolet models.

  • 2012 Porsche 911 (991) Cabriolet
  • 2012 Porsche 911 (991) Cabriolet
  • 2012 Porsche 911 (991) Cabriolet
  • 2012 Porsche 911 (991) Cabriolet
  • 2012 Porsche 911 (991) Cabriolet
[1/5] 2012 Porsche 911 (991) Cabriolet Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa