Pokaz mocy Toyoty na targach SEMA

Toyota przed premierami na targach samochodowych SEMA zaprezentowała kilka zmodyfikowanych modeli: Tundra TRD Pro Desert Race Truck, Sienna DUB Edition, Yaris DUB Edition oraz Scion FR-S Targa.

Obraz
Mariusz Zmysłowski

2015 Tundra TRD Pro Desert Race Truck

Zmodyfikowana Tundra TRD weźmie udział w Baja 1000. Modyfikacje objęły amortyzatory Bilsteina, wyczynowe hamulce, 37-calowe opony BFM Baja. Moc trafia na koła z 5,7-litrowego V8 o rozwijającego 386 KM i momen obrotowy wynoszący 543 Nm. Za sterami auta zasiądą Ted Moncure, Andy Bell, Jamie Bestwick oraz Ryan Millen.

Toyota Tundra TRD Pro Desert Race Truck - oficjalna galeria zdjęć

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/14] Źródło zdjęć: |

Toyota Sienna DUB Edition

Toyota Sienna DUB Edition pokryta jest lakierem w kolorze Grey Galaxy. Nadwozie zostało poszerzone i postawione na 22-calowych obręczach z oponami Nitto 420S. Zawieszenie obniżono, a za felgami ukryto układ hamulcowy TRD z zaciskami StopTech. Modyfikacji nie zabrakło także wewnątrz. Głównym składnikiem tych zmian jest system audio wyposażony w 8 głośników i cztery subwoofery.

Toyota Yaris DUB Edition for SEMA

Toyota Yaris DUB Edition ma dwukolorowe, poszerzone nadwozie osadzone na 20-calowych felgach z lekkich stopów. W tym przypadku zastosowano ogumienie Nitto Invo. Podobnie jak w Siennie obniżono zawieszenie i wykorzystano układ hamulcowy TRD z zaciskami SopTech.

Yaris DUB Edition jest bardziej usportowiony niż Sienna. Wewnątrz ma klatkę bezpieczeństwa, fotele kubełkowe Sparco oraz dodatki z włókna węglowego.

Toyota Sienna i Yaris DUB Edition - galeria zdjęć

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/19] Źródło zdjęć: |

Scion FR-S Targa

Na koniec prawdopodobnie najciekawiej zmodyfikowany samochód przygotowany przez Toyotę na tegoroczne targi SEMA. Scion FR-S, czyli Toyota GT86 to obecnie flagowy sportowiec dla ludu pochodzący z tego japońskiego koncernu. Ze względu na przystępną cenę samochód ten jest często modyfikowany. Tym razem Toyota zrobiła coś naprawdę niezwykłego. Zaprezentowała GT86 (a właściwie Sciona FR-S) z nadwoziem typu targa. Wszystko ubrano w klasyczne dodatki nawiązujące do lat 80: są to nie tylko felgi, ale także żaluzja na tylnej szybie. Samochód postawiono na zawieszeniu KW. Za stylowymi felgami kryją się hamulce Wilwooda.

Co ciekawe, zmiany zaszły także pod maską. Toyota zdecydowała się zamontować tutaj zestaw turbo od Greddy. Moc auta nie została podana.

Scion FR-S Targa - oficjalna galeria zdjęć

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/14] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Nowe prawo UE. Bruksela chce zmian w samochodach
Nowe prawo UE. Bruksela chce zmian w samochodach
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają