Panamera od TechArt - brzydkie kaczątko stało się łąbędziem

Porsche Panamera nie jest samochodem brzydkim, ale nie trafia on w mój gust. To, co jednak zrobił nadworny tuner Porsche – firma Techart – z poczciwą Panamerą zmienia moje zdanie na temat tego pojazdu o 180 stopni. Panamera przygotowana przez specjalistów z firmy Techart, to nie jest Panamera, jaką znaliście do tej pory...

Obraz
Mateusz Gajewski

Porsche Panamera nie jest samochodem brzydkim, ale nie trafia on w mój gust. To, co jednak zrobił nadworny tuner Porsche – firma Techart – z poczciwą Panamerą zmienia moje zdanie na temat tego pojazdu o 180 stopni. Panamera przygotowana przez specjalistów z firmy Techart, to nie jest Panamera, jaką znaliście do tej pory...

Cała bryła nadwozia została odmieniona dzięki zastosowaniu pakietu aerodynamicznego, który można dopasować zarówno do Panamery S, jak i 4S czy Turbo. Do tego dochodzą piękne i ogromne alufelgi oraz detale wykończeniowe wnętrza. Dodatkowo firma Techart zamierza na początku 2010 roku dorzucić do swojej oferty pakiet podnoszący moc w opisywanym modelu. Podczas wystawy we Frankfurcie jednak go nie zaprezentowano.

W skład wspomnianego zestawu aerodynamicznego, który będzie dostępny dla klientów indywidualnych od grudnia, wchodzi nowy, bardziej agresywny przedni spojler, listwy progowe, tylny zderzak z dyfuzorem i lotka dachowa, a także dekoracyjne detale montowane przy wlotach powietrza. Cały zestaw został opracowany w taki sposób, aby dociskał Panamerę jak najbliżej podłoża, zwłaszcza przy dużych prędkościach.

We wnętrzu zastosowano dwukolorową skórę, która dodaje prestiżu i tak już eleganckiemu wystrojowi. Firma Techart pomyślała także o sportowej kierownicy, jak i o nowych zegarach. Nie zabrakło także ciekawych detali wykończeniowych na centralnej konsoli oraz przy drzwiach.

Przyznam szczerze, że jestem zauroczony pięknem tego pojazdu. Firmie Techart udało się z brzydkiego kaczątka stworzyć pięknego łabędzia, godnego zainteresowania.[block position="inside"]9682[/block]

Źródło: carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km