Pagani Huayra - pierwszy niezależny test [wideo]

Pagani od momentu premiery wychwala swój najnowszy model Huayra. Jednak żaden magazyn motoryzacyjny nie miał jeszcze okazji przetestować tego samochodu. Do teraz. Jednemu z redaktorów brytyjskiego EVO udało się usiąść za kierownicą tego oryginalnego supersamochodu.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Pagani od momentu premiery wychwala swój najnowszy model Huayra. Jednak żaden magazyn motoryzacyjny nie miał jeszcze okazji przetestować tego samochodu. Do teraz. Jednemu z redaktorów brytyjskiego EVO udało się usiąść za kierownicą tego oryginalnego supersamochodu.

Pagani Huayra wyposażona jest w 6,0-litrową, podwójnie turbodoładowaną jednostkę w układzie V12 (produkcji AMG), która generuje 730 KM i 1000 Nm momentu obrotowego. Według danych na stronie producenta, masa pojazdu to 1350 kg, dzięki czemu przyśpiesza on do pierwszych 100 km/h w 3,3 s.

Na filmie oprócz opinii redaktora słychać także trzaski dochodzące z wnętrza kabiny. Ciekawe, czy jest to skutek jakości wykonania samochodu, czy problem natury technicznej związany z realizacją materiału wideo. Oceńcie sami.

Pagani Huayra first drive

Źródło: YT

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam