Otwarcie salonu Lamborghini w Warszawie i polska premiera LP 610-4 Huracán [relacja]

3 lipca 2014 to teraz bardzo ważna data dla polskiego rynku samochodów egzotycznych. Dzisiaj otwarto pierwszy salon Lamborghini w Polsce.

Salon Lamborghini WarszawaSalon Lamborghini Warszawa
Źródło zdjęć: © fot. Mariusz Zmysłowski
Mariusz Zmysłowski

W wydarzeniu wziął udział sam Stephan Winkelmann, prezes i dyrektor zarządzający Automobili Lamborghini S.p.A. Przedstawił on w skrócie historię marki i opowiedział o tym, jak Lamborghini sukcesywnie zwiększa sprzedaż swoich aut. Przez pierwsze 40 lat funkcjonowania manufaktury jej bramy opuściło 10 tys. samochodów. Dwa razy tyle aut Lamborghini sprzedało tylko przez ostatnią dekadę. Do tego sukcesu przyczynił się produkowany w stosunkowo dużym nakładzie model Gallardo. Bardzo dobre wyniki osiąga także Aventador, który tylko przez pierwszy rok swojej obecności na rynku znalazł ponad 1000 nabywców.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© fot. Mariusz Zmysłowski

Obecnie firma z Sant'Agata Bolognese reprezentowana jest łącznie przez 129 przedstawicielstw na całym świecie. Polskie będzie zarządzane przez Exclusive Cars Vertriebs GmbH. Partnerem serwisowym zostało Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o.

Salon zlokalizowany jest w Warszawie przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 45, natomiast usługi serwisowe, gwarancyjne i sprzedaż części oraz akcesoriów prowadzona jest w punkcie obsługi przy ul. Połczyńskiej 118a (również w Warszawie).

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© fot. Mariusz Zmysłowski

Przy okazji otwarcia salonu, Stephan Winkelmann uroczyście odsłonił Lamborghini LP 610-4 Huracán. Tym samym 3 lipca stał się datą oficjalnej premiery tego modelu na polskim rynku.

Otwarcie salonu Lamborghini w Warszawie i premiera LP 610-4 Huracán - galeria zdjęć

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/16] Źródło zdjęć: |

Wybrane dla Ciebie

Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe