Ostatni Aston Martin One-77 na sprzedaż

To jeden z tych, którzy nie są tworami księgowych, marketingowców czy speców od public relations. To jeden z tych, którzy nie dostali przeszczepionych części i nie trafili do masowej produkcji. Oto Aston Martin One-77, seria 77 niesamowitych supersamochodów, z których został już tylko jeden.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

To jeden z tych, którzy nie są tworami księgowych, marketingowców czy speców od public relations. To jeden z tych, którzy nie dostali przeszczepionych części i nie trafili do masowej produkcji. Oto Aston Martin One-77, seria 77 niesamowitych supersamochodów, z których został już tylko jeden.

Prawdę mówiąc chyba mało kto spodziewał się tego, że gdzieś na świecie stoi jeszcze Aston One-77 w fabrycznie nowym stanie. Okazuje się jednak, że najbogatsi kolekcjonerzy albo wyczerpali limit inwestycji na kilka najbliższych lat, albo już posiadają króla Aston Martinów.

Wiadomo na pewno, że auto stoi w Tamoa Bay na Florydzie i zostało tam przetransportowane zaraz po wyjeździe z fabryki. Właściwie określenie miejsca produkcji One-77 jako fabryka będzie nie fair wobec wypolerowanej na lustro podłogi, gentlemanów ręcznie wycinających skórę do obszycia tapicerki czy minimalistycznego stylu przypominającego nowoczesne kuchnie.

Aston One-77 hala produkcyjna
Aston One-77 hala produkcyjna

Niestety niewiadomą jest kolor oraz numer ostatniego One-77. Wbrew pozorom w przypadku tego auta liczba wybita na tabliczce znamionowej może być ważniejsza nawet od koloru. Podobno najszybciej ze wszystkich sprzedały się Aston z numerami 1 oraz 77, ponieważ najszybciej zaczną one zyskiwać na wartości.

Jeśli więc macie około 2 miliony dolarów, bo na pewno nie obejdzie się bez przebijania ceny, natychmiast lećcie na Florydę, 12 cylindrów nie może zbyt długo czekać w ojczyźnie V8.

  • Aston One-77
  • Obraz
  • Aston One-77 hala produkcyjna
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Aston One-77
[1/7] Aston One-77 Źródło zdjęć: |

Źródło: Autoblog

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił