Odświeżony Peugeot 308 wjeżdża do salonów. Kusi liczbą napędów do wyboru

Po czterech latach od rynkowego debiutu Peugeot zdecydował się odświeżyć swój kompakt. Jak zwykle w przypadku liftingu, ceny nieco wzrosły. A jak wygląda kwestia silników i wyposażenia?

Peugeot 308 (2025)Peugeot 308 (2025)
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Peugeot 308 - co zmieniło się po liftingu?

308 to jedno z ciekawiej narysowanych aut w swojej klasie. Francuski kompakt wyglądał dobrze przed liftingiem, a teraz jest jeszcze lepiej. Choć styliści zrezygnowali z charakterystycznych świetlnych "kłów" samochód ma swój charakter i trudno pomylić go z konkurencją.

Poza przeprojektowanym oświetleniem uwagę zwracają też zmienione zderzaki i atrapa chłodnicy. W kabinie natomiast znajdziemy nowe materiały wykończeniowe, które w dużej mierze pochodzą z recyklingu.

Najważniejsze, czyli bogata gama napędów, pozostało jednak bez zmian. Klienci mogą wybierać spośród klasycznej hybrydy, hybrydy plug-in, diesla i elektryka.

Peugeot 408 vs 308 SW - odważny i zaskakujący ruch

Peugeot 308 - ceny minimalne wersji napędowych

  • Hybrid 145 KM e-DCS6 - od 125 900 zł,
  • Diesel 130 KM EAT8 - od 126 500 zł,
  • Plug-in Hybrid 195 KM e-DCS7 - od 148 900 zł,
  • Elektryczny 156 KM 58,3 kWh - od 164 200 zł.

Równie rozbudowana co gama silników jest lista wersji wyposażenia. Klienci mogą wybierać spośród pięciu wariantów. Już bazowa odmiana Style nie daje powodów do narzekań.

Peugeot 308 (2025)
Peugeot 308 (2025) © Materiały prasowe

Peugeot 308 - wersje wyposażenia i ceny

Style - od 125 900 zł - standardowo m.in. reflektory Full LED z automatycznymi światłami drogowymi, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, 16-calowe felgi aluminiowe, adaptacyjny tempomat, 10-calowe multimedia z ekranem dotykowym, bezdotykowe uruchamianie, czujniki parkowania z tyłu;

Business - od 129 800 zł - Style + dodatkowo m.in. kamera cofania, wbudowana nawigacja, przyciemniane szyby;

Allure - od 130 800 zł - Style + dodatkowo m.in. kamera cofania, 17-calowe felgi aluminiowe, przyciemniane szyby, deska rozdzielcza z malowanymi krawędziami i dekoracją z materiału Texa, tapicerka Tremezzo ze skórą ekologiczną;

GT - od 145 500 zł - Allure + dodatkowo m.in. dekoracje z Alcantary, pakiet Sport, 18-calowe felgi, matrycowe reflektory LED, poszerzony zderzak i progi, bezdotykowy dostęp i uruchamianie;

GT Exclusive - od 153 000 zł - GT + dodatkowo m.in. aluminiowe dekoracje na panelach drzwi, elektrycznie sterowany fotel z certyfikatem AGR, podgrzewana kierownica, Peugeot i-Cockpit 3D, system kamer 360 stopni.

Wybrane dla Ciebie

Auto jak mobilne biuro. Mercedes łączy siły z Microsoftem
Auto jak mobilne biuro. Mercedes łączy siły z Microsoftem
Volkswagen ma problem z absencją pracowników. Traci przez to miliard euro rocznie
Volkswagen ma problem z absencją pracowników. Traci przez to miliard euro rocznie
Poszedł zarejestrować auto. Nie wiedział, że kupił je z długiem
Poszedł zarejestrować auto. Nie wiedział, że kupił je z długiem
Policja ma nowe radiowozy. Pierwsze sztuki w takiej wersji
Policja ma nowe radiowozy. Pierwsze sztuki w takiej wersji
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc
7600 osób z działu elektryfikacji na bruk. "Musimy to przetrwać"
7600 osób z działu elektryfikacji na bruk. "Musimy to przetrwać"
Pierwsza jazda: Aston Martin DBX S — bez kompromisów
Pierwsza jazda: Aston Martin DBX S — bez kompromisów
"Polska" Via Baltica w końcu gotowa! Ostatni odcinek już przejezdny
"Polska" Via Baltica w końcu gotowa! Ostatni odcinek już przejezdny
Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross - dać więcej za mniej
Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross - dać więcej za mniej
Pierwsza jazda: DS N°8 – niech żyje awangarda!
Pierwsza jazda: DS N°8 – niech żyje awangarda!
Nowa Honda Prelude debiutuje jako wyścigówka
Nowa Honda Prelude debiutuje jako wyścigówka