Nowy Volkswagen Passat Alltrack – polski cennik

Nowy Volkswagen Passat wchodzi na polski rynek w wersji Alltrack. Ceny zaczynają się od 147 590 zł.

Obraz
Marcin Łobodziński

Volkswagen Passat Alltrack został w gamie Volkswagena spozycjonowany jako kolejna wersja wyposażenia zwykłego Passata, dlatego jego cennik odnajdziecie obok cennika standardowego modelu Variant. Alltrack to uterenowiona wersja kombi, która wizualnie odróżnia się od pozostałych wersji wyższym zawieszeniem, innymi zderzakami i progami ze wstawkami z czarnych i srebrnych tworzyw sztucznych. Prześwit został podniesiony o 27,5 mm, seryjny jest napęd na cztery koła z dodatkowym trybem OFFROAD, osłony podwozia z przodu i z tyłu oraz bogate wyposażenie porównywalne z topową odmianą Highline, a auto dostępne jest tylko z mocniejszymi silnikami.

Obraz

Podstawowym źródłem napędu jest 2-litrowy diesel TDI o mocy 150 KM w konfiguracji z manualną skrzynią biegów. Alltracka kupicie również z mocniejszymi odmianami tego silnika o mocy 190 i 240 KM. Pierwszy występuje tylko z 6-stopniowym manualem, natomiast drugi to już jednostka Bi-Turbo dostępna tylko z 7-biegową przekładnią DSG. Taką skrzynię dostaniecie również zamawiając Passata Alltracka 2.0 TSI o mocy 220 KM. Ta benzynowa konfiguracja jest dedykowana tylko dla Alltracka. Zwykły Passat Variant z silnikiem TSI o tej mocy dostępny jest tylko z 6-stopniowym automatem DSG.

Obraz

Porównując te same konfiguracje, Passat Alltrack od Passata Varianta w wersji Highline jest droższy jedynie o 4200 zł. Nie oznacza to jednak, że dostajemy więcej. Poza elementami wizualnymi, w porównaniu z wersją Highline brakuje mu tempomatu adaptacyjnego, który trzeba zamówić za 3080 zł wraz z systemem Front Assist. Sam system Front Assist wraz z hamulcem antykolizyjnym jest już wyposażeniem standardowym. Alltrack jest seryjnie wyposażony w 17-calowe obręcze kół z oponami samouszczelniającymi się o rozmiarze 225/55 R17 oraz pełnowymiarowe koło zapasowe. W opcji są felgi o średnicy 18 i 19 cali.

Obraz

Porównując opcje, również i tu lista jest niemal identyczna jak w Highline, ale na przykład nie można dokupić do Alltracka siedzisk dla dzieci zintegrowanych w skrajnych siedzeniach tylnej kanapy czy instalacji Rear Seat Entertainment.

Wybrane dla Ciebie

Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić