Nowy Hyundai i10 w oficjalnej zapowiedzi

Hyundai i10 zadebiutuje w najnowszej odsłonie już podczas wrześniowego salonu we Frankfurcie. Koreańczycy opublikowali oficjalną zapowiedź, dzięki której wiemy czego mniej więcej się spodziewać. Wiadomo już, że stylistyka mieszczucha będzie nietuzinkowa.

Nowoczesna i dynamiczna - taka będzie stylistyka nowego i10.Nowoczesna i dynamiczna - taka będzie stylistyka nowego i10.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Pierwsze szkice stanowiące zapowiedź nowych modeli zazwyczaj są mocno przesadzone. Zaburzone proporcje, czy ogromne koła to nieodłączne elementy takich dzieł. Jeśli jednak spojrzymy na nie krytycznym okiem, możemy z dużym prawdopodobieństwem określić jak dane auto będzie wyglądać.

Hyundai już dawno przestał być marką produkującą samochody o nudnej stylistyce. Nowy Santa Fe czy Kona są tego najlepszym przykładem. Wszystko wskazuje, że niebawem do oferty dołączy kolejny, nie mniej spektakularny projekt, a będzie nim mały i10.

Ostro narysowane reflektory, duża atrapa chłodnicy z wbudowanymi, okrągłymi światłami do jazdy dziennej oraz logo umieszczone na masce składają się na charakterystyczne elementy nowego Hyundaia. Auto zapowiada się naprawdę nieźle i może przypaść do gustu sporej rzeszy klientów.

Koreańczycy nie ukrywają, że chcieli stworzyć samochód, który mimo typowo miejskiego przeznaczenia, będzie prezentował się atrakcyjnie i dynamicznie. Co więcej, i10 ma także zaskakiwać wyposażeniem. Już w standardzie otrzymamy np. asystenta pasa ruchu. W bogatszych wersjach można będzie też liczyć na kamerę cofania, czy bezprzewodową ładowarkę do telefonu.

W ofercie pojawią się trzy silniki benzynowe - trzy i czterocylindrowe. Najmocniejszy z nich, doładowany 1.0 będzie generował 120 KM. To jednostka, która nieźle radzi sobie w kompaktowym Hyundaiu i30, więc tutaj powinna zapewniać prawie sportowe doznania. Więcej szczegółów poznamy już za kilka tygodni, podczas salonu we Frankfurcie.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił