Nowy Fiat 500 – polski cennik

46 500 zł trzeba mieć na koncie lub w portfelu, by po jego opróżnieniu wyjechać z salonu Fiata nową pięćsetką.

Obraz
Marcin Łobodziński

Nowy Fiat 500 niedawno zadebiutował ze swoimi 1800 zmianami wprowadzonymi w odświeżonym modelu. Teraz popularna pięćsetka debiutuje na polskim rynku i już można składać na nią zamówienia. By stać się właścicielem auta wyprodukowanego w tyskiej fabryce trzeba mieć minimum 46 500 zł. Tyle zapłacimy za wersję Pop z silnikiem 1.2 8V o mocy 69 KM, znanym z Pandy czy Forda KA. Auto w tej specyfikacji zostaje wyposażone m. in. w klimatyzację manualną, komplet systemów bezpieczeństwa i poduszek powietrznych, elektrycznie regulowane szyby i lusterka, światła do jazdy dziennej LED, centralny zamek czy radio z portem USB/AUX, ale bez odtwarzacza CD. Tylko najsłabszy silnik jest oferowany w tym standardzie. Cena podstawowa wzrosła o 900 zł w stosunku do początkowej ceny poprzednika, którego można było jeszcze niedawno zamówić za promocyjne 38 500 zł.

Obraz

Bogatsza wersja Lounge to wydatek minimum 51 500 zł. Wówczas na liście wyposażenia standardowego pięćsetki znajdzie się m. in. inną tapicerkę (opcjonalnie skórzaną), pakiet chromowanych elementów nadwozia, felgi z lekkich stopów, szklany dach panoramiczny, fotel kierowcy z regulacją wysokości, 7-calowy wyświetlacz TFT komputera pokładowego, skórzane koło kierownicy, podgrzewanie lusterek bocznych czy Radio Uconnect z 5-calowym dotykowym ekranem (nadal bez CD) z portami USB, AUX i Bluetooth. Ponadto w wersji Lounge można zamówić Fiata 500 z silnikiem 0.9 SGE TwinAir o mocy 85 lub 105 KM. Ta wersja silnikowa kosztuje zależnie od mocy odpowiednio 57 500 zł oraz 59 500 zł.

Obraz

Można już składać zamówienia także na wersję 500C, która z silnikiem 1.2 kosztuje 64 500 zł lub w wersji 0.9 TwinAir (105 KM) 72 500 zł. Poza materiałowym dachem, Fiat 500C różni się od Lounge standardowymi chromowanymi listwami progowymi, czujnikami parkowania z tyłu i brakiem uchwytu po stronie pasażera.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił