Nowe Chevrolety w Indiach - Sail i MPV

Na trwającym w Indiach salonie samochodowym New Delhi Auto Expo Chevrolet zaprezentował dwa modele przeznaczone na azjatyckie rynki wschodzące. Są to pierwsze produkty opracowane wspólnie z chińskim partnerem GM - SAIC (Shanghai Automotive Industry Corporation)

Chevrolet SailChevrolet Sail
Arkadiusz Gabrysiak

Na trwającym w Indiach salonie samochodowym New Delhi Auto Expo Chevrolet zaprezentował dwa modele przeznaczone na azjatyckie rynki wschodzące. Są to pierwsze produkty opracowane wspólnie z chińskim partnerem GM - SAIC (Shanghai Automotive Industry Corporation)

Pierwszym z nich jest model o oznaczeniu Sail, który ma być niedrogą propozycją dla młodych rodzin lub singli. Ten pięciodrzwiowy hatchback jest w stanie pomieścić 5 osób, a powstał w technologicznym centrum GM mieszczącym się w indyjskim Bangalore.

GM chce mieć pewność, że produkt spodoba się azjatyckim konsumentom. Nie znamy bliższych szczegółów, ale łatwo można dostrzec, że Sail mocno przypomina model Aveo, na którym najprawdopodobniej bazuje.

Chevrolet MPV
Chevrolet MPV

Drugi model to propozycja niewielkiego pojazdu klasy MPV, który będzie w stanie pomieścić w swoim wnętrzu - w zależności od konfiguracji - 7 lub 8 osób. W środku ma być przestronnie i komfortowo - dodatkowym atutem będzie kilka opcji aranżacji miejsc siedzących.

Co ciekawe, w celu uzyskania jak najlepszych właściwości jezdnych inżynierowie GM przez półtora roku współpracowali z kolegami z Lotusa. Pojazd mierzy 4305 mm długości, 1680 mm szerokości i 1750 mm wysokości, a napędzać ma go m.in. 1,4-litrowy motor o mocy około 95 KM.

Oba modele pojawią się na azjatyckim rynku w połowie roku.

  • Chevrolet MPV
  • Chevrolet MPV Concept
  • Chevrolet MPV Concept
  • Chevrolet MPV Concept
  • Chevrolet MPV Concept
  • Chevrolet Sail
  • Chevrolet Sail
  • Chevrolet Sail
  • Chevrolet Sail
  • Chevrolet Sail
[1/10] Chevrolet MPV Źródło zdjęć: |

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił