Nowe BMW 135i (F20) przyłapane

Nowy wariant bawarskiego kompaktu już prawie gotowy. Testowano go na ulicach Monachium.

Obraz
Piotr Wereszczyński

Ledwie parę dni temu BMW zapowiedziało wzbogacenie gamy silnikowej swojego najmniejszego modelu, a już udało się wypatrzeć kolejną odmianę serii 1. Tym razem samochód jest znacznie mniej zamaskowany, co świadczy o zaawansowaniu prac nad 135i. Na zdjęciach widać nowy pakiet stylizacyjny, oraz dwie końcówki układu wydechowego. Charakterystyczny przedni zderzak z dużymi wlotami powietrza znamy już z najnowszej odmiany BMW M5. Za nimi kryje się imponujących rozmiarów intercooler. Te zmiany dodały autu bardziej agresywnego wyglądu, nie zastało ono przeładowane ozdobnikami.

Obraz

Obecna generacja modelu 135i legitymuje się mocą 306 KM oraz momentem obrotowym 400 Nm. W nowym modelu wartości te mają wzrosnąć o 20 KM i 50 Nm. Silnik wykorzystuje technologię TwinPower Turbo, co (jak zaznacza producent) gwarantuje znakomite osiągi oraz przełomowo niskie spalanie. Moc będzie przenoszona na koła tylne poprzez 6-biegową ręczną skrzynię biegów lub 7-biegową, dwusprzęgłową automatyczną. Powinno to pozwolić niemieckiemu kompaktowi przełamać granicę 5 s przy przyspieszeniu od 0 do 100 km/h lub przynajmniej nieco się do niej przybliżyć (obecnie jest to 5,2 s).

BMW obiecuje również, iż na nadchodzących targach w Genewie zaprezentuje jeszcze kilka innych modeli M-Performance. Po wdrożeniu BMW 135i do produkcji pozostaje tylko czekać na następcę 1M. Bawarczycy będą się musieli bardzo postarać, gdyż ciężko będzie zrobić coś lepszego (tutaj możecie zobaczyć wideo z Warszawskich jazd BMW 1M).

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/7] Źródło zdjęć: |

Źródło: WorldCarFansBMW

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa