Nowa era CHERY. Premiera TIGGO 4 HEV i TIGGO 9 PHEV już 6 października

6 października w Warszawie marka CHERY pokaże, że jej ambicje sięgają daleko poza liczby. To właśnie wtedy odbędzie się premiera dwóch nowych modeli – TIGGO 4 HEV i TIGGO 9 PHEV – a samo wydarzenie wpisze się w obchody ważnego kamienia milowego: pięciu milionów samochodów wyeksportowanych na całym świecie.

CHERY TIGGO 4
Źródło zdjęć: © materiały partnera

Polska publiczność będzie miała okazję zobaczyć dwie zupełnie różne, propozycje: nowoczesnego, miejskiego TIGGO 4 HEV i flagowego, luksusowego TIGGO 9 PHEV. Razem te modele tworzą duet, który z pewnością zaspokoi zarówno codzienne potrzeby, jak i najbardziej wymagające oczekiwania. Polska nie znalazła się na tej mapie przypadkowo. To rynek o strategicznym znaczeniu w Europie, miejsce, w którym CHERY chce nie tylko zaznaczyć swoją obecność, ale też zbudować trwałą relację z kierowcami.

CHERY powstała z myślą o tych, którzy szukają inteligentnej, dostępnej i bezpiecznej motoryzacji. Oferuje przestrzeń i bogate wyposażenie, ale bez konieczności przepłacania. W globalnej skali jej sukces potwierdzają ponad 16 milionów użytkowników w 110 krajach – a teraz marka kieruje swoje spojrzenie w stronę Polski.

TIGGO 4 HEV – miejski SUV z hybrydowym sercem

Pierwsza z premier to TIGGO 4 HEV – kompaktowy SUV stworzony do miasta i krótszych tras. Idealny dla tych, którzy potrzebują auta zwinnego, oszczędnego i na co dzień niezawodnego. To samochód, który pozwala w tygodniu bezstresowo parkować pod biurem, a w weekend zabrać rodzinę za miasto. Układ napędowy łączy silnik benzynowy 1.5 DHE, jednostkę elektryczną oraz dedykowaną przekładnię hybrydową DHT.

CHERY TIGGO 4
© materiały partnera

Najważniejsze liczby w skrócie:

  •  cena od 95 900 zł,
  • moc: 163 KM, maks. moment obrotowy: 260 Nm,
  • przyspieszenie 0–100 km/h w 8,9 s,
  • średnie zużycie paliwa: 5,3 l/100 km,
  • zasięg całkowity do 950 km,
  • pakiet 24 systemów ADAS w standardzie.

Wnętrze oferuje sporo przestrzeni (aż 900 mm na nogi w drugim rzędzie), a technologia – od podwójnego ekranu 24,6 cala po system kamer 540° – ułatwia życie w mieście. To auto, które wprowadza do segmentu B standardy znane dotąd z wyższych klas.

CHERY TIGGO 4
© materiały partnera

TIGGO 9 PHEV – flagowiec z ambicjami premium

Druga nowość to TIGGO 9 PHEV, czyli flagowy SUV marki. To samochód, który potrafi pogodzić świat rodzinnych potrzeb z luksusem i mocą, jakiej oczekuje się od dużych SUV-ów premium. Dla kierowcy – dynamiczne osiągi. Dla pasażerów – przestrzeń, komfort i poczucie wyjątkowości w każdej podróży. Napęd TIGGO 9 PHEV bazuje na dedykowanym silniku 1.5T-GDI, dwóch silnikach elektrycznych i trójbiegowej przekładni hybrydowej 3DHT

Praktyczna codzienność? Bagażnik, który w zależności od konfiguracji mieści od 143 do 2065 litrów. Weekendowy wyjazd z całą rodziną? Komfortowe fotele z masażem i panoramiczny dach sprawiają, że podróż staje się częścią wakacji. A dla posiadaczy czworonogów – specjalny tryb Pet Mode, utrzymujący odpowiednią temperaturę w kabinie.

© materiały partnera

Najważniejsze liczby w skrócie:

  • 7 miejsc w kabinie,
  • moc systemowa: 428 KM,
  • przyspieszenie 0–100 km/h w 5,4 s,
  • średnie ważone spalanie (WLTP), przy regularnym ładowaniu baterii: 1,7 l/100 km; przy rozładowanej baterii: 6,9 l/100 km,
  • zasięg elektryczny: do 147 km,
  • zasięg całkowity: 1050 km,
  • szybkie ładowanie: 30–80% w 18 minut,
  • aż 25 systemów ADAS i 10 poduszek powietrznych.
CHERY TIGGO 9
CHERY TIGGO 9
CHERY TIGGO 9
CHERY TIGGO 9

Premiera w Warszawie – początek nowego etapu

Premiera 6 października w Warszawie to wydarzenie wyjątkowe – nie tylko ze względu na same modele, ale też na fakt, że CHERY świętuje globalny sukces. Pięć milionów wyeksportowanych samochodów to liczba, która podkreśla skalę i dynamikę rozwoju marki.

Dzięki TIGGO 4 HEV i TIGGO 9 PHEV polscy kierowcy otrzymują dwa zupełnie różne rozwiązania – praktycznego, oszczędnego SUV-a do miasta i rodzinnych tras oraz luksusowego flagowca, który łączy moc z elegancją. Oba modele pokazują, że przyszłość motoryzacji to inteligentne połączenie technologii, komfortu i bezpieczeństwa – dostępne już dziś.

Materiał sponsorowany przez CHERY

Wybrane dla Ciebie

Auto jak mobilne biuro. Mercedes łączy siły z Microsoftem
Auto jak mobilne biuro. Mercedes łączy siły z Microsoftem
Volkswagen ma problem z absencją pracowników. Traci przez to miliard euro rocznie
Volkswagen ma problem z absencją pracowników. Traci przez to miliard euro rocznie
Poszedł zarejestrować auto. Nie wiedział, że kupił je z długiem
Poszedł zarejestrować auto. Nie wiedział, że kupił je z długiem
Policja ma nowe radiowozy. Pierwsze sztuki w takiej wersji
Policja ma nowe radiowozy. Pierwsze sztuki w takiej wersji
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc
7600 osób z działu elektryfikacji na bruk. "Musimy to przetrwać"
7600 osób z działu elektryfikacji na bruk. "Musimy to przetrwać"
Pierwsza jazda: Aston Martin DBX S — bez kompromisów
Pierwsza jazda: Aston Martin DBX S — bez kompromisów
"Polska" Via Baltica w końcu gotowa! Ostatni odcinek już przejezdny
"Polska" Via Baltica w końcu gotowa! Ostatni odcinek już przejezdny
Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross - dać więcej za mniej
Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross - dać więcej za mniej
Pierwsza jazda: DS N°8 – niech żyje awangarda!
Pierwsza jazda: DS N°8 – niech żyje awangarda!
Nowa Honda Prelude debiutuje jako wyścigówka
Nowa Honda Prelude debiutuje jako wyścigówka
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja serwisu Autokult