Nissany NV300 i NV400 przy okazji liftingu zmieniły też nazwy

Nissan odświeżył całą gamę pojazdów użytkowych. Poza najmniejszym Townstarem pokazał również Primastara i Interstara. To dobrze znane modele, które w dotychczasowym wydaniu były oferowane jako NV300 i NV400.

Nissan Primastar (2021)Nissan Primastar (2021)
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Nissan
Aleksander Ruciński

Townstar i Primastar to nazwy dobrze znane większości Europejczyków. Nic więc dziwnego, że Nissan po krótkiej przygodzie z NV300 i NV400 zdecydował się do nich powrócić, przy okazji podkreślając zmiany wprowadzone podczas faceliftingu.

Obie propozycje zyskały delikatnie przeprojektowane atrapy chłodnicy i reflektory, a także dostały wzbogacone wyposażenie. Od teraz chętni na Interstara kupią go np. z systemem automatycznych świateł drogowych czy monitorowaniem obiektów w martwym polu. Szczególnie to drugie może okazać się przydatne w dużym dostawczaku.

Jeśli chodzi o silniki, bazą wciąż pozostaje 2,3-litrowy diesel, choć wzrosła liczba konfiguracji mocowych. Teraz będzie ich aż siedem - o mocach od 108 do 178 KM.

Nissan Interstar (2021)
Nissan Interstar (2021) © mat. prasowe / Nissan

Z kolei Primastar wyróżnia się pełnym oświetleniem LED, 17-calowymi felgami sprzedawanymi jako opcja i przeprojektowanym wnętrzem z 8-calowym, wystającym ekranem multimediów. Na pokładzie znajdziemy też aktywny tempomat, system rozpoznawania znaków czy system automatycznego hamowania. Do wyboru dwulitrowy diesel o mocy od 108 do 168 KM, dostępny także z opcjonalną automatyczną przekładnią.

Modele Primastar i Interstar będą oferowane na wybranych europejskich rynkach. Na liście nie znajdziecie Polski, ale nie bardzo jest nad czym płakać, gdyż Renault oferuje bliźniacze konstrukcje w postaci Trafica i Mastera.

Nissan Primastar (2021)
Nissan Primastar (2021) © mat. prasowe / Nissan
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km