WAŻNE
TERAZ

Nawrocki już po rozmowie z Trumpem. "Rozmowy potwierdziły jedność"

Nissan GT-R EGOIST - edycja specjalna za ciężkie pieniądze

Delikatnie odświeżony Nissan GT-R będzie oferowany w sześciu różnych wariacjach. Już 18 listopada w japońskich salonach Nissana oprócz wersji Pure, Black, Premium, Spec V, czy Club Track znajdzie się najdroższa odmiana EGOIST.

Nissan GT-R EGOISTNissan GT-R EGOIST
Rafał Warecki

W wersji tej przyłożono większą wagę do wnętrza pojazdu, które możemy zaaranżować zgodnie z własnymi upodobaniami. Cała przestrzeń kabiny pasażerskiej pokryta jest najwyższej jakości skórą w dwóch wybranych kolorach. Wnętrze podzielono w poziomie na dwie strefy, górna tapicerka występuje w czterech odcieniach, dolna - w dziesięciu. Niezależnie od kompozycji wszystko zszywane jest ręcznie w zakładzie Seton Company w Mülheim an der Ruhr w zachodniej części Niemiec.

Nissan GT-R EGOIST
Nissan GT-R EGOIST

Aby wszystko było dopasowane bezpośrednio pod kierowcę, nawet system audio od Bose jest dobierany i zestrajany zgodnie z wymaganiami klienta. Układ wydechowy ze stopów tytanu oraz niektóre elementy stylistyczne nadwozia, takie jak tylny spoiler z włókien węglowych, zostały zaczerpnięte z wersji Spec V. Odmiany te dzielą ze sobą także wzór obręczy firmy Rays.

Wyżej wspomniane modyfikacje wyczerpują listę zmian opublikowaną przez markę Nissan. Ich liczba wydaje się jednak nieproporcjonalna do ceny, jaką japoński producent ustanowił na swoim rodzimym rynku. Wersja podstawowa GT-R ma kosztować 106 900 dolarów, EGOIST wyceniono na 184 500 dolarów. Nissan rozważa także dostępność najdroższej odmiany na rynkach europejskim i amerykańskim.

Nissan GT-R EGOIST
Nissan GT-R EGOIST

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km